src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nonstop To Nowhere...

 

Visst blir man glad av gammal 80-tals musik och deras glammiga videos?
Det blir jag, och då är detta ett mycket bra val för just detta Fredagstema.

Det har varit en full vecka med både upp och nergång men jag är van att leva lite berg och dalbane liv så det har inte påverkat mig så mycket tror jag?

Idag är det stålande väder här i Norrköping och det matchar även mitt humör, dessutom har jag varit på en jobbintervju idag som jag tror gick bra så nu är det bara att avvakta och se vad som händer.
Ropar inte hej förens jag är över bäcken som det så fint heter.

I helgen kommer det hända roliga saker också, idag blir det nog en lite lugnare dag för på Lördag ska jag och kolla på Marduk här i stan, och med förbanden Year Of The Goat och Misericordia blir det extra spännande.
Det sistnämnda bandet har jag inte sett på länge nu så det ser jag faktiskt fram i mot lite extra.
Sen är ju Marduk alltid Marduk, tror att jag såg dom här sist i stan för ca. 10år sedan.

 

Med detta vill jag bara önska er en trevlig helg och ta det lugnt så ses vi säkert i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Faster pussycat är ju grymma!

Vad tror du om att ta med systemkamera på kvällens gig?

2012-04-28 @ 10:02:11
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn