src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tävling Med Nightrage Prylar...

 

Nightrage har som bekant ställt upp på en intervju här på bloggen!
Där med kan jag nu ännu en gång erbjuda er läsare en exklusiv tävling där man kan vinna deras senaste skiva "Insidious" och ett signerat klistermärke.



Frågor:

1. Av vilka två bildades gruppen 2000?

2. Vilken gengre spelar bandet i fråga?

3. Hur lång är skivan Insidious (total tid)?

Motivering till varför just du ska vinna (gärna mer än en rad eller liknande):

Tävlingen avslutas på Söndag den 15:e Januari 2012 (bloggen är som vanlig modererad).
Svar lämnas endas i detta inlägg.
(Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: lady do or die

sv: Givetvis! Ge mig lite direktiv och ett startskott and I'm in! ;D

2012-01-09 @ 23:46:21
URL: http://ladydoordie.com
Postat av: Mary

Har inte hört bandet men får kolla upp när jag har högtalare! :-)

2012-01-10 @ 17:26:03
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Captain Awesome

1. Marios Iliopoulos och Gus G.



2. Melodöds! (och lite thrashinfluenser skulle jag även vilja säga)



3. 50min13sek utan den digitala bonuslåten "Photograph" som tillägger ytterligare 4min34sek och då blir slutresultatet 54min47sek, om jag räknat rätt.



Motivering: Jag vill vinna, för att det är ett awesome band som jag följt flera år nu och som alltid levererat till oss fans. Hårt som helvete men ändå mjukt och mycket känsla i många partier i deras musik. En perfekt mix!

2012-01-14 @ 16:56:26
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn