src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In A Relationship...

 
"Det rullar på och allt känns bra samt att också hittat en ny människa att spendera tiden med, och det känns både härligt och underbart.
Men jag kommer gå in mer på detta vid annat tillfälle, kan ju inte avslöja allt på en gång eller hur?!"
 
Så lät det i mitt Fredagstema, och efter som bomben och avslöjandet är släppt på Facebook så är det väl inte mer än rätt att ni bloggläsare där ute com inte har mig där också får veta!

Ni som följt/följer min blogg vet ju hur jag haft det genom åren i jakten på kärleken, nu har den hittat mig.
Något som jag verkligen behöver nu och jag bokstavligen sprudlar av glädje så klart.
Fantastiskt roligt
 
Plötsligt händer det som triss reklamen säger, med den stora skillnaden att man vann!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Grattis till kärleken! =D
Och härligt med din blogg som inte är som alla andras,
liiiiiite tröttsamt med "Dagens Outfit"-bilder på
så sjukt unika Converse-skor och ett unikt vitt linne
utan tryck eller något alls..
Suck..
Men tack för att du bryter trenden! =D

Svar: Tack & tack.Skönt att höra att min blogg fortfarande uppskattas efter alla dessa år och själv klart kommer jag köra på med min stil och liknande.
Finns ingen anledning att ändra på det för då måste jag ju ändra på mig själv också!
Rock On!
Grimgoth™

2012-10-02 @ 01:19:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: anake

Jag önskar dig lycka till med kärleken i ditt liv!
Läser din blogg varje dag men är tyvärr urusel med att kommentera, sorry. Har genom åren fått så bra tips av dig om musik jag gillar :)

Svar: Tack och jag vet att du finns där ute även om du inte säger så mycket. :)
Grimgoth™

2012-10-02 @ 10:04:20
Postat av: Eriiza

Och just därför följer jag bloggen nu också! =)
Härligt med lite annorlunda!
Och bra, såklart!
Grymt att du skriver R.I.P-inlägg också.

Svar: Tack igen, och jag försöker variera så mycket det går.
Grimgoth™

2012-10-02 @ 23:30:16
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn