src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinn Konsertbiljetter Till Trivium m.fl. I Stockholm...

 
För er som såg TriviumMetaltowns scen så vet du att deras blandning av thrash & metalcore inte går av för hackor.
Och för dig som missade dom eller rent av vill se dom igen har nu chansen den 30/10 på Arenan - Fryshuset i Stockholm!
Har du inte heller redan köpt biljetter till denna legendariska konsert där dom dessutom tar med sig tunga As I Lay Dying, Caliban och Upon A Burning Body har du nu en unik chans att vinna två biljetter till denna konsert.
 
Underbart va?
Följ bara dessa enkla regler:
 
1. Gilla Trivium på Facebook
2. Gilla Grimgoth på Facebook.
3. Skriv en kommentar i detta inlägg och berätta varför just du ska vinna.
(Bloggen är som vanligt modererad)
 
Viktigt: Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst.
 
Tävlingen avslutas den 30/9 - 2012 klockan 20:00

Lycka till!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Linzy

Jag vill vinna biljetter till Trivium dels för att jag :
1. första gången jag skulle se dem blev min plånbok&mobil stulen så jag fick springa runt halva Scandinavium för att tillslut lyckas få tillbaka dem. När allt var OK igen hade Trivium bara 1 låt kvar att spela. FAIL.
2. I våras höll jag på att gå in i väggen på jobbet. Det resulterade i endel dåliga beslut. Jag sa upp mig och försökte söka lyckan på andra sidan gränsen. I Norge hamnade jag hos en värdelös arbetsgivare och jag vantrivdes hela sommaren. Nu är jag och min sambo tillbaks i Sverige, båda är arbetslösa och bor för tillfället hemma hos svärföräldrarna. Vi behöver verkligen komma iväg till Stockholm, glömma allt och få röja järnet till grymma Trivium.
TACK!

Svar: Stort grattis till vinsten!
Grimgoth™

2012-09-27 @ 17:08:04
URL: http://www.systerdekadens.blogg.se
Postat av: Elisabeth Hammarström

Jag var dessvärre en av dom som missade att se Trivium på Metaltown i år och kunna nu få en ny chans likaväl se dom andra tunga banden, skulle vara en ära. Jag vill vara en av dom i slutet av oktober som fyller Arenan i Stockholm med att hålla rocknäven rakt upp i luften! \m/(^.^) tack

Svar: Tack för ditt deltagande.
Grimgoth™

2012-09-29 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn