src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoths The Generals Tävling...

 
Hoppas ni är tävlingssugna där ute i sommarvärmen!
För nu är det dags för en grym tävling som är sponsrad av The Generals, och det ni tävlar om är deras två skivor "Stand Up Straight" och "Blood For Blood".
 

What you see is what you get.
 
1. Gilla The Generals på Facebook.
2. Gilla Grimgoth på Facebook.
3. Lämna en  VÄRDIG kommentar till detta inlägg med en motivering till att just du ska vinna.
(Bloggen är som vanligt modererad samt kommentarer via Facebook räknas inte.)
 
Viktigt: Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst.
Tävlingen avslutas den 11/8 - 2013 klockan 20:00

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mikael Tholander

Den perfekta presenten till min pöjk som fyller 16 år han har inget annat en sådan musik i skallen. och lite pengar skulle sitta fint. Rock On....MvH/MickeT

2013-08-07 @ 17:26:38
Postat av: Tony Zangelin

...Det vore inte fel! :)

2013-08-07 @ 18:34:24
Postat av: Ziddan Sleaze

anledningen är att jag bör vinna är för att man behöver få tag på nya band att lägga sina pengar på och för att jag är värdig .

Postat av: Ziddan Sleaze

behöver ny musik att lägga pengar tid och suport på, samt utöka skivsamlingen med.

Postat av: Micke

Intressant! Det måste jag ju kolla upp, broder! :-)

Svar: Tycker jag allt!Riktigt bra, har skrivit en recension om nya skivan här på bloggen också.
Grimgoth™

Postat av: Janne Sundström

Har ingen annan kommentar än att The Generals är Sveriges bästa band.

Svar: nja, det är väl du då? ;)
Grimgoth™

2013-08-10 @ 21:15:07
Postat av: Landquist

Som jag sa till dig på röjet -vi som inte har Facebook är ju rökta från början👿 i vilket fall gillar jag skarpt Blood for blood videon med MX åkning i skogen..Rock on \m/

Svar: Förstår hur du menar och tänker, med det har faktiskt hänt att folk UTAN Facebook har vunnit också.Allt hänger på motivation och andra faktorer så det är bara att hänga på låset till andra framtida tävlingar.

Tack för din åsikt och information!
Grimgoth™

2013-08-10 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn