src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sweden Rock Festival 2013 - Dag 2...

 
Minns att denna dag började i mitt tält, och segheten var påtalig.
Anna och jag skildes åt och jag sov lite till för att sedan gå upp till polarna som redan var i gång.
Greppa en stadig öl och så vart det säkert mat och annat trams på vägen.
 
Kändes som jag gick omkring och strosa en del under denna dag i väntan på mitt första band på området.
Väl där inne såg jag faktiskt det mesta som jag planerat.
 
 
Det första bandet jag såg vart Mia Klose, och jag imponerad. En härlig tjej att se på scen måste jag säga.
 
 
Nästa band som jag såg var Huntress.
Fan finner inga ord så bra det var, Jill Janus röst på skiva är grym.
Men live tar hon ta mig fan den till en ny nivå.
Filmade ett par låtar men jag fick inte över alla till datorn, så jag åter kommer med dessa i ett separat inlägg.
Hoppas det är okej?!
 
 
Äntligen fick jag se Status Que.
 
Status Que - In The Army Now (Live - Sweden Rock Festival 2013.
 
Amon Amarth var nästa band att kolla in, och snacka om bra uppträdande.
Och vilken show sen, speciellt när dom hade fighting på scenen. Underbart!
 
 
 
Jag avslutade kvällen med Kiss, önskar jag kunde säga att dom var bra men det kan jag inte.
Dom sjöng falskt och lyckades ens inte tajma explosionerna till musiken dessutom så spela dom "I Was Made For Loving You" och inte "Heavens On Fire", något som jag inte fattar!
 
 
Efter detta yrades det omkring och jag var inte i mitt tält förens väldigt sent på natten, men det var en underbar dag/kväll med många härliga band.

Fortsättning följer.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: RockyRoute

Tack som fan! Du finns bland mina länkar med! Hoppas vi ses någon gång ! :) Får läsa på bloggen så länge!

Svar: Tack själv, och visst vore det kul att ses.Vi får följa varandra och försöka samman ståla någon gång.
Grimgoth™

2013-06-12 @ 22:46:40
URL: http://RockyRoute.blogg.se
Postat av: Seance

Vilken konsert var du på? När du skriver att de sjöng falskt? Paul Stanley hade problem med rösten men att de andra sjöng falskt? De sjöng knappast mer falskt än andra band som uppträde på SRF p.g.a. av Paul Stanleys problem med rösten så bytte de ut "Heavens on Fire" mot "Dr.Love". Hur kan det bli medlemmarna i KISS fel att den som sköter pyrotekniken inte kan tajma explosionerna till musiken? Hur tänker du? En seriös bedömning vore Paul Stanley hade problem med rösten och sjöng falskt i vissa partier och den pyrotekniskt ansvariga missade någon gång att tajma explosionerna till musiken. Helt ok om du hatar KISS men hitta inte på saker som inte stämmer och skyll inte på band om deras pyrotekniker inte kan tajma in explosionerna till musiken?

Svar: we agree to disagree.
Grimgoth™

2013-06-16 @ 17:19:12
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn