src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sweden Rock Festival 2013 - Dag 4...

 
Vi är nu inne på den sista dagen, den dagen allt ska hända.
Det sista ska kramas ur kaviar tuben och liknande.
Vi ska helt enkelt knyta ihop säcken.
 
Där med heller inget "Fredagstema", men jag tror inte ni klagar på det va?
 
Men innan jag börjar så vill jag bara säga: "Sanna mina ord när jag säger detta, Motörhead kommer till Sweden Rock Festival 2014. Och tror du mig inte så kan du i alla fall komma i håg vart du läste det först."
 
Här var jag absolut mer utvilad och på gång kändes det som.
Börja nog dagen som vanligt med lite öl och mat i goda vänner sällskap för att sedan styra stegen inåt området.
 
Och nu vet jag inte om ni läser detta men er stora fråga måsta vara: "Hann han till Vomitory?"
Det får ni och er andra veta om ni läser detta inlägg, tack för att ni ville dela eran tid med mig framför mat stånden sittandes ett tag.
 
 
Invigde dagen på området med Bloodbound, och det är ta mig fan alltid lika kul och framförallt bra att se dom.
Goa gubbar det där!!
 
 
Vad hände med att se Kreator och Accept?
Inte vet jag men nu kommer svaret på frågan tidigare i inlägget: "Ja, jag hann se Vomitory!".
 
 
Vilken avslutning Avantasia bjöd festivalen på.
Helt otroligt, och här filma jag en del så det kommer längst ner.
Vill ännu en gång påminna om att ett inlägg med ALLA videos kommer samlat, då kommer troligen också dom hittills opublicerade Huntress inspelningarna vara med också!
 
 
Avantasia - Avantasia (Live - Sweden Rock Festival 2013.)
 
Avantasia - Lost In Space (Live - Sweden Rock Festival 2013.)
 
Vemodet dagen efter när man får packa ihop alla grejor och sätta sig i bilen på väg hem går inte att beskriva.
Man vet att man haft en underbar upplevelse och man måste vänta ett helt år tills nästa gång.
 
Men det är det värt och det går nog fort dit, sedan kommer man ju inte vara sysslolös utan det kommer ju vara en del andra Festivaler och konserter som man ska vara på.
 
Tack och vi ses nästa år Sweden Rock Festival!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: joly

Den där enorma tomheten man känner på söndagen är jobbig. :( Har inte varit nere på ett par år nu, var gravid förra året, å i år passade det inte riktigt heller med en 5 månaders bebis. Är riktigt taggad inför nästa år. ;) Närmast väntar Maiden i Sthlm iaf, som småbarnsmorsa behöver man en paus ibland. ;)

Svar: Exakt, men det bästa är ju att man vet att man kommer igen.Kanske vi ses på Maiden då!!
Grimgoth™

2013-06-19 @ 22:13:37
URL: http://joly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn