src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Text Citat...

 
Med kategorier som är mer utdöda än dinosaurierna och andra lagda på is som får istiden att blekna är det alltså dags för mig att blåsa liv i en helt ny kategori som jag hoppas kommer passa er och bli populär.
 
Som namnet avslöjar kommer denna att innehålla text citat, och jag ska också personifiera det hela med paraleller till mig själv och vad dessa rader och citat bertyder eller betytt för mig.
 
Kollar man också i historiken genom bloggen så är det inte första gången citat förekommer, dom har följt med genom resan på ett eller annat sätt.
 
Nu får dom en helt egen del av bloggen, hur ofta och när denna nya skapelse kommer agera här är ännu inte satt. Även bilden i detta inlägg kommer användas så ni vet att nu är det dags för ännu ett citat.

Även så kommer kanske även film citat och andra liknade citat förekomma, men då kommer det uppmärksammas så ni inte missar vart citatet i fråga kommer i från.
 
Så med det sagt säger jag välkommen till den nya kategorin "Text Citat", hoppas ni kommer uppskatta den!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Bra idé! Citat i olika former använder jag ofta. Det är ju så många kloka människor som sagt bra saker, så det måste ju föras vidare. :-)

Långhelg står för dörren, broder. Hoppas du får en bra sådan!

Glad Påsk på dig!!! :-D

Svar: Tack, känns bra att EN bakom ryggen iaf.Och visst är det så!
Vi får se vart det bär av, läs och titta du skola se!
Detsamma!
Grimgoth™

2013-03-28 @ 21:34:56
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn