src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinn Konsertbiljetter Till Rival Sons I Linköping...

 
Det senaste året har Rival Sons varit i Sverige flera gånger.
Samtliga Sverigekonserter har varit både hyllade och slutsålda.
Med nya albumet "Head Down" i bagaget kan vi nu meddela att bandet tar ytterligare en sväng förbi Sverige och denna gång den 24 Mars i Malmö, den 25 Mars i Linköping och den 26 Mars i Uppsala.
Nu har du chansen att vara med och tävla om två biljetter till konserten i Linköping den 25 Mars.
Ordinarie biljetter och konsertinfo hittar du här.
 
Följ bara dessa enkla regler:
1. Gilla Rival Sons på Facebook
2. Gilla Grimgoth på Facebook
3. Kommentera detta inlägg om varför just du ska vinna, bäst motivation vinner.
(Bloggen är som vanligt modererad)
 
Viktigt: Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst.
 
Tävlingen avslutas den 11/3 - 2013 klockan 20:00
Lycka Till!!
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Halloj!
Jag har fortfarande inte Facebook, men jag gillar både dig och Rival sons. Jag vill gärna vinna biljetter och ta med frugan på konserten då jag vill bjuda henne på en schysst rockkonsert.
Hon är inte ett jättefan av hårdrock men jag jobbar hårt på att få henne till det. Ett besök på denna konsert skullle underlätta detta jobb.

Svar: Tack för ditt deltagande, hoppas du är med och tävlar även i framtida tävlingar!
Grimgoth™

2013-03-05 @ 22:12:43
URL: http://Spinningblack.Blogspot.com
Postat av: Nettis

Jag älskar detta band och är en trevlig kvinna - därför vill jag vinna! :)

Svar: Tack för ditt deltagande, hoppas du är med och tävlar även i framtida tävlingar!
Grimgoth™

2013-03-05 @ 22:58:54
Postat av: king of metal

Jag vill vinna för att jag nyligen upptäckt rival sons och är nu mer frälst.Det skulle göra min dag om jag vann och fick se dom live

Svar: Grattis till vinsten.
Grimgoth™

2013-03-11 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn