src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Danko Jones På Dynamo...

 
Att Danko Jones skulle spela i går på Dynamo hade jag vetat om sedan en bra tid och sagt att "Det går inte att missa".
När det väl kom till kritan så började jag vela och bestämnde mig för att stanna hemma, men när jag av en händelse logga in på Facebook så fick jag se att det snart var slutsålt växlade jag snabbare än en racerförare och köpte en biljett, i efterhand så undrar jag vad jag tvila över!?

Danko bjuder alltid på hög energi och bra låtar, och vilken mellansnackare han är sen då.
Helt underbar kväll var det på det slutsålda Dynamo!
Förbandet för kvällen var också Bombus, och jag måste säga att jag vart lite imponerad av dem då jag inte hört dom tidigare.
 
Fota en hel del samt filma så klart, hade också turen att få lite souvenirer med mig hem också.
Trevligt barhäng hade jag också med en trevlig tjej vid namn Lina, ljudet för kvällen var bra rattat också.
Extra tack till Stefan för trevligt bemötande och souvenirerna.
 
 
 
Nu till korten!
 
Danko Jones - First Date (Live - Dynamo 2013-11-13)
 
Danko Jones - Play The Blues (Live - Dynamo 2013-11-13)
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn