src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Om Att Andra Människor Rotar I Ditt Badrumsskåp...

 
 
Vet inte hur många av er där ute följer min bloggutmaning?
Personligen tycker jag att det är ett ganska kul och bra kompliment till bloggen, och en del roliga frågor har det varit och fler lär väl komma.
Nu dags för ny fråga och svar.
 
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
Ärligt så känns det inte som jag har så mycket intressant där at titta på men för det så är det ju inte fritt fram.
Vad finns det att vara nyfiken på?
Det är väl som att kolla i en strumplåda eller liknande!?
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn