src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inför Sweden Rock Festival 2015...

 
Då var det äntligen dags för årets Sweden Rock Festival och peppen är total.
I år känns det dessutom som ett grymt år då det är många akter som jag vill se, så som vanligt får man tajma allt in i minsta detalj.
Även räkna med att man kommer missa en hel del.

Den största oron i år är väl vädret då det känns som det brukar vara bättre, men efter en titt på yr.no så blir jag lite lugnare.
Nu gäller det att det stämmer också.

Även i år har jag blivit beviljad ackreditering vilket innebär att jag kommer ha tillgång till VIP området.
Då till de inplanerade och tänkta banden som man ska se.

Onsdag
Detta är ju lite som en uppvärmningsdag så här blir det kanske inte så många band att se, men de som jag ska se ska jag också se om allt går som planerat.
Även om jag kommer kunna leva utan att se de två första banden.

17:15 - 18:15 Abramis Brama
18:30 - 19:30 Lillasyster
19:45 - 20:45 Hell (Har jag sett en gång tidigare och kan gärna se om)
22:30 - 23:45 Evergrey (Fått tips om att dessa är bra live, så kanske blir att se dem)
00:00 - 02:00 D-A-D (Även om de har en ersättare för Stig Pedersen då han brytit armen så blir detta bra tror jag)

Torsdag
Det blir en lite sen start inne på området med banden, men då får man också tid för annat.

14:30 - 15:45 Children Of Bodom
17:30 - 18:45 Airbourne
18:45 - 19:45 Battle Beast (Har aldrig sett förut så kanske blir att kolla in dem)
20:45 - 22:15 Hammerfall (Har sett dem en gång innan och då imponerade dom faktiskt)
20:45 - 22:15 Exodus (Årets första krock, men frågan är om jag kommer övege Hammerfall för dessa?)
22:15 - 23:30 Bloodbath (Aldrig sett live så hoppas att kunna se dem)

00:30 - 02:00 Ghost (Maybe baby)

Fredag
Blir en ganska tidig start med band, tur att man kan vila i mellan.

12:00 - 13:00 Dark Tranquillity (Sett en gång förut, och det är väl dags nu igen)
17:30 - 18:45 Dokken (Aldrig sett förut så det känns som det är dags nu)
18:45 - 19:45 Wolf (Missar jag dessa så kommer jag gråta blod)
20:45 - 22:15 Backyard Babies (Kanske blir att kolla in om jag kommer i håg)
22:30 - 00:15 Mötley Crüe (Blir att dyka förbi för att kolla ljudet och sedan gå där i från)
00:15 - 01:45 H.E.A.T (Ska man se dem?)
00:30 - 02:00 Meshuggah (Eller ska man se dessa?)
23:30 - 00:30 Marduk (Kommer troligen inte se men kan ju skriva upp dem bara för att)

Lördag
Ännu en tidig start, men denna gång lite mer att se.

12:00 - 13:00 Mustasch
13:15 - 14:15 Hardcore Superstar
16:00 - 17:15 Ace Frehley (Kanske kan vara kul att kolla in?)
19:00 - 20:30 Five Finger Death Punch (Har missat dessa något annat år, känns som det kan bli drag på denna konsert.)
22:30 - 00:15 Judas Priest
00:15-01:45 Behemoth (Måste kollas in för att se what´s the fuzz is about)

Tror jag fått med alla banden som man vill se nu.
Känns bra och kanske, men bara kanske kanske man faktiskt kan se alla dom man planerat in?
Återstår att se, man vet ju hur det brukar bli.

Vart efter kommer foton och allt som hänt i ett inlägg eller fler.
Hoppas vi ses!

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn