src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Silent Scream...

Igår kväll kollade jag på en dokumentär vid namn The Killing Of America och den var bra faktis, lite seg men de gick, det var fan lite skrämmande oxå hur det kan se ut i det där landet.
Denna är juh rätt gammal men endå så tror jag inte att mycket har ändrats.
Lite kul oxå att de tog upp Charlies Manson,Son Of Sam och Ted Bundy.
Sen tog de upp andra fall oxå, fan va serie mördare de kom under den tiden oxå och annat sjukt folk.
De sa någon siffra men jag kommer inte ihåg den nu men den var HÖG, En vappen siffra minns jag dock, de sa att det fanns minst två vapen i varje hem.. japp du läste rätt.. i VARJE hem.
Sjukt!

Förövrigt då?
Jag är rätt tom idag.. Ingen insperation till detta alls!
I morgon är det Fredag iaf.. Längktar  mega massa!!

Fick iaf sova som jag skulle igår natt oxå och det var faktis skönt, kanske därför jag är så tom oxå, oftas när jag inte kan sova eller liknande så ligger jag juh och tänker och där av kommer på vad jag ska skriva om.
Ser bilderna och orden framför mej...
Nästan som förr... (Tänker tillbaka)

Kolla in statistiken för bloggen hur många som kollar den oxå.
Kurvan går neråt ... jaja... Får komma på hur den ska komma uppåt!
Är glad så länge NÅGON läser iaf.

Efter som jag är så troftig i mina ord idag så ger jag er en Text istället som just handlar om att inte kunna skriva.
Edge Of Sanity - The Last Song (Album: Infernal)

Kul att läsa Mickes inlägg idag oxå "Vad kommer härnäst 2" på hans blogg.
Vem förutom jag sitter på sånna bilder?
Så nu lyckades jag väcka mitt ego oxå :)
haha

Vill du oxå se en till "skrämmande" dokumentär så ska du se The Great Global Warming Swindle.
Efter den ska jag oxå kolla på: Jonestown: The Life and Death of Peoples Temple.

Nä nu får jag avsluta här, ber oxå om ursäkt för att slösa eran tid med detta inlägg :)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

hehe, jo lite fördröjt blev det ju pga skadan, men nu är det uppe i alla fall. Kul att kunna spinna vidare på något

2009-01-29 @ 15:27:17
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Nut

You go Gman! Bara och skriv pa - lasare har du. Man behover inte vara pa topp jamt heller.

2009-01-29 @ 16:07:18
URL: http://typhoid.webblogg.se/
Postat av: Leena

Jag jobbar på Götalands Hemservice, hushållsnära tjänster.

(Städar hos privatpersoner)

2009-01-29 @ 20:12:55
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Leena

Jag jobbar på Götalands hemservice, hushållsnära tjänster.

Städar hos privatpersoner bland annat...

2009-01-29 @ 20:14:35
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Leena

Ups, trodde inte första inlägget kom med... Sorry... :)

2009-01-29 @ 20:15:00
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Mala

nääää....det fanns inget vapen i mitt hus...då när jag bodde i usa ;)

Hoppas allt är bra annars!! kram kram

2009-01-29 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn