src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Holographic Universe...



Igår vart det massa poker till sena kvällen/natten/morgonen men det var satans kul för det gick bra för mej först i "Nordic Monte Carlo Expedition $1000 Freeroll" och hyffsat i "Mats Sundin Vancouver Freeroll".
Men vi börjar med den sistnämnda: Av 1071 spelare så kom jag på 542:e plats, och i den andra: Av 5775 spelare kom jag på 410:e plats och det gav $0,50.
Kommer inte hur jag fick händerna men jag var lite "low stack" men då fick jag denna räddare: "Grimgoth vinner huvudpotten (1605) med stege, åtta till dam" dessutom lyckas jag vinna en hand till direkt efter :"Grimgoth vinner potten (950)" (Alltid lika skönt att inte behöva visa men endå vinna) sen gick det halv segt igen och inget spec. roligt hände så att säga, så därför satt jag där igen med "low stack" men som tur är så kommer yttligare en räddare i form av "Grimgoth vinner potten (2790) med två par, tior och tvåor" sen gick det nog halv segt efter det igen men endå höll jag mej flytande och ngn gång under spelets gång så får jag denna "roliga" hand: "Grimgoth vinner potten (3000) med par i ess"
Alltid lika skönt att komma tillbaks och på så sätt hålla sej flytande så man kommer lite längre i tuneringen, desutom är det skoj att få pengar.
Efter det så hittade jag en tunering där det var 360 spelare och den kosta 0,10$ (Allså ingen free roll (Gratis) tunering utan nu var det riktiga pengar och efter som jag lyckas skrapa i hop en del så kunde jag köra den oxå.
Mina placeringar (värda att nämna) vart: 18:e plats som gav $0,40 och 27:e plats som gav $0,30.
Men det var kanske 3-4 spel på den sortens tunering för att sedan ge upp typ klockan 04:39.
(Ja jag är liite seg idag men bara liiite)
Och här kommer som vanligt statistiken för "Nordic Monte Carlo Expedition $1000 Freeroll":


"Day by day, watching you disappear
Wishing that you were still here beside me
On my own, swimming against the tide
Theres nobody on my side but your memory
Then youll rise right before my eyes
On wings that fill the sky
Like a phoenix rising
"
 
Annars igår så gjorde jag och Kevin inte spec. mycke, vi var dock på lite besök hos hans Farmor men annars i det stora hela var det lugna gatan.
Vilket inte var helt fel utan passade som handen i hansken.
Och jag mår fortfarande så där bra som jag gjort en tid nu så det är med andra ord "strålande tider"!!

Måste oxå rätta en info miss i "Nowhere To Run, No Place To Hide..." där jag skriv att "Unhappily Ever After" går på "BBC Entertainment " för så är inte fallet utan den går på "Comedy Central". (Går säkert på flera andra kanaler oxå men nu snackar jag om dom JAG kan se)
Försöker vara så fakta enlig som det går när jag skriver om saker och dessutom tipsar om dem så ser ni ngn "miss" av mej så hör gärna av er så jag kan rätta till det!!

"Dont wanna wait til you know me better
Lets just be glad for the time together
Lifes such a treat and its time you taste it
There aint a reason on earth to waste it
It aint a crime to be good to yourself
"

Ja då var det dax för dagens musik tips oxå: Queensrÿche, här kan man faktsikt säga att det mesta är bra med dem så det är bara välja och vraka!!
Men vill du endå ha ngnstans att börja så blundar jag och väljer låten: "Falling Down" (Album: Q2K)
Sen ser man så klart fram nya skivan American Soldier och som vanligt om du vill ta reda lite mer om denna grupp så kan du kolla deras hemsida.

"What the devils goin on
Why dont your turn that music down
Youre going deaf and thats for sure
But all you do is scream for more
"

Det är bra text rader från: Styx - Heavy Metal Poisoning som enligt mej ALLA hårdrockare bör lyssnat på en gång i sitt liv iaf, så är du det?? Lyssna då på låten och njut av texten.
Sätt igång nu... Se så... Sitt inte där och slöa!!!
Text raden: murolceS odrO suvoN sitpeoC tiunnA är Annuit Coeptis Novus Ordo Seclorum och förklaingen kan typ hittas här
och text raden: sterceS ehT sdloH nataS är Satan Holds The Secrets
 (Nu fick ni veta det oxå :D )

Ibland sitter jag och undrar vad folk egentligen folk tycker om min blogg (ja, jag är där igen, men så är det väl med allt som man själv ligger bakom? finns det nått intresse? åsikter?)
Hoppas iaf att ni tycker den är rolig och bra att läsa, att dessa tankarna har kommit är för jag vet att jag skrivit om mycket poker på den sista tiden och det kanske är skit trist att läsa om det men det är ju en del av mej liksom precis som film och musik och det får ni ju oxå och dessutom i varje nytt inlägg, iaf musik tips osv.
jaja, skit samma, det är min blogg så jag skriver vad jag vill när jag vill.
Men endå så vill jag ju endå att folk läser och finner det jag skriver om intressant!
Så ge mej lite feedback nu? ok!!?

"Is there anybody listening?
Is there anyone that sees what's going on?

Read between the lines
Criticize the words they're selling
Think for yourself and feel the walls
Become sand beneath your feet
"

Ja nä... jag kommer nog inte vidare i detta skrivande för tillfället känns det som så lika bra att jag avslutar nu då.
glöm inte att ge feeback nu bara!!

"Another town another place,
Another girl, another face,
Another truck, another race,
I'm eating junk, feeling bad,
Another night, I'm going mad
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäs

sv: jo men visst är det så (;

2009-03-15 @ 16:51:04
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Suck.... Du ska inte gnalla sa mkt over vad andra tycker om din blogg. T.ex jag bryr mig inte ett skit om ngn tycker mina bloggar at trakiga eller ej, sa lange jag sjalv ar nojd med det. tank pa den du.

2009-03-15 @ 17:17:32
Postat av: Micke

Jag gillar mer när du skriver om musik och sånt, sen vad du och Kevin gör också :)

2009-03-15 @ 18:32:23
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller med Micke, men det kan bero på att jag inte är så insatt i poker och sånt :p

2009-03-15 @ 21:24:18
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Force

Inge fel på poker :) men då gillar jag ju det så.

2009-03-15 @ 22:32:57
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-16 @ 06:00:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Micke

Nä, men bra att man kan lösa det smidigt i alla fall :)

Det går att fråga vad som helst ja. Jag svara på det jag känner att jag vill/kan svara på :)

2009-03-16 @ 09:51:18
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha, då var listan bra och informativ med andra ord :)

2009-03-16 @ 10:16:44
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn