src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Take My Breath Away...

 

Då var det alltså dags igen för att berätta lite om mina samlingar som ännu en gång utökats här hemma, vill du kolla in dom tidigare så går det bra via bloggen så klart.


 
 
En Norrlands Guld Sejdel.


 
 

En Swedish Match och General keps.


 
 
   
Ett par General solglasögon.
 
General Cufflinks.

  
 
  
Sonisphere Festival prylar.

 

Den signarade Sabaton - Coat Of Arms

Det börjar bli svårt att få plats med alla grejor nu kan jag meddela men jag kommer inte sluta samla för det.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; yeah i like it! och snart äre mitt;d kommer sitta fint

2010-08-10 @ 17:20:07
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Clementina

...du är rolig du, Herr Samlare. :) Ordning och reda.

2010-08-11 @ 08:53:19
Postat av: Flickvall

Jag samlar ovetandes, håller på att packa inser att jag har bisarrt mycket skärp. Så det får väl bli min samling :P!

2010-08-11 @ 13:58:59
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn