src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

If I Was You...

"If I Was You And You Were Me
Would You Live Your Life Differently
If I Was You And You Were Me
"
 

I går gick Kevin och jag till Stadsmuseét för att kolla in Sveriges största Kiss-samling, det var imponerande att se både som hårdrockare och samlare.
Var rätt mycket med folk där och lokalen var full med människor vilket gjorde det lite svårt att ta sig fram ibland speciellt med Kevin, men det gick bra.
Det var live framträdanden också vilket var lite skoj att se.

Bilder i från det hela och ett litet inlägg kommer så fort jag fixat in bilderna från det hela.
Det är det här som är extra kul när man bloggar att man kan visa intressanta saker för er som ni kanske missat och vill se eller veta om.
Och specielt skönt är det när man bloggar och andra har koll på saker och ting så man kan få tips och andra nyttigheter.

Som jag för en liten tid sen blogga om två saker för att sedan upptäcka att Aftonbladet tar upp det hela också.
 

Sen finns det så klart nästan den bästa delen som jag aldrig kommer få nog av.
Kommentarer, Besökare och följare på Bloglovin.
Upptäckte att jag fått lite fler... 
 
... och med det har jag nått ett litet delmål som jag haft en tid, känns bra.

Kevin är hostig och snuvig så han fick stanna hemma från dagis idag, sen ska jag lämna han hos hans mamma.
Vad ska jag göra då?
Brukar bli så tomt och tyst som ni vet?
Men jag ska nog kunna sysselsätta mig på nått sätt, kommer nog att ägna lite tid åt nått roligt.

Tror också att detta är nog det längsta vanliga inlägg jag skrivit på länge och det bevisar min kreativitet och mitt humör just nu skulle jag tro.

Nu soffläge och frukost blandat med mys...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Angie

sv: aah well thaank you mate! :)

2010-02-15 @ 08:51:24
URL: http://begforit.blogg.se/
Postat av: Jamie

sv: Ja de där brandmännen är väldigt söta ibland.

Vi hade även väldigt kul med att äta upp allt godis och sen vika ihop papperet igen. Så nu står det en låda med tomma godispapper i till de som jobbar idag. Så kul man kan ha när man jobbar en söndag.

2010-02-15 @ 10:22:42
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Nord

sv: ja den e riktigt bra !

2010-02-15 @ 11:46:24
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

DU! jag bara undrar... vilket är det bästa bandet du sett live?



grillad kyckling, baconlindad sparris, sallad med avokado och keso. FÖRJÄVLA gott var det kan jag lova ;D

2010-02-15 @ 12:15:32
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Coolt med Sverige största Kiss-samling! Vi ser fram mot bilder.



Sv: Klart du ska Scooby-blogga. Själv ska jag längre fram ha med en bild som tangerar ditt 666-inlägg.

2010-02-15 @ 16:14:40
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn