src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

They Came In Thousands...

"Can't see my face
You can't see my face now
Pass out of existence
"
 

Idag är det så där tomt här hemma igen, min underbara vecka med Kevin är slut för denna gång.
Men jag kommer att ändå kunna leva på den energi och glädje han gett mig.

Ska snart plocka lite här hemma, dvs. städa upp lite utspridda leksaker som ligger här och där.
Sen blir det nog soffläge och film eller liknande, bara ta det lugnt med andra ord.
Kanske diska och laga någon mat vore bra med så klart.

Sen får man se hur resten av dagen blir.

"Hey there you
Way out there in the distance
Can you hear me
Are you there
"

Kanske låter lite tråkigt ibland men det är som jag brukar tänka, "Han skriver säkert inte allt han gör i bloggen".
Men visst vore det inte fel med lite mer stimulans ibland men vem känner inte så ibland liksom, jag tror att alla gör det.

Nä, min lägenhet städar sig inte själv tyvärr.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Angie

BACK ON TRACK!!! CHECH IT OUT! ;D



http://www.begforit.blogg.se



May the rock 'n' roll be with you!

2010-01-18 @ 13:10:00
URL: http://begforit.blogg.se/
Postat av: Clementina

Hey yo!

Att städa och diska är sjukt tråkigt. Borde nästan vara förbud på sådana sysslor. :)

2010-01-18 @ 13:46:11
Postat av: Lizzy

Hej! Jag har valt ut finalisterna i veckans blogg- tävlingen! (som har blivit väldigt försenad).

Du är en av finalisterna ;)



2010-01-18 @ 17:33:44
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn