src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nästa TV Succé?...

 

När jag och Kevin skulle gå till skogen en tur så kunde jag inte låta bli att lägga märke till den här skylten med tillhörande butik.
Genast började jag undra om detta skulle bli Kanal 5´s nya satsning? 

Dom brukar ju ha en näsa för bra tv-program och nya trender, dock verkar inte det hela dragit i gång så vi får nog vänta innan detta underbara program drar igång i våra tv rutor.

Ser program upplägget framför mig redan, undrar hur det ska gå och vilka andra intressanta karaktärer vi får se!
Och blir det av så får ni inte glömma vart ni läste det först.

Nu kan vi bara vänta och se.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Drar det igång en sådan serie så tycker jag du skall ansöka om att få vara med. Det känns verkligen du! :)



Erkänn att du gick in och shoppade till dig en ny symaskin!

2010-05-06 @ 14:53:56
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Drar detta igång ska jag inte söka, men kanske hänga utanför?

Kanske vore nått?



Shoppa inget.

2010-05-06 @ 14:55:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack så mycket!

2010-05-06 @ 15:31:32
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Bastardo

Hahahhaa

2010-05-07 @ 08:35:05
URL: http://bastardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn