src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Flying In Time...

"Movin’ through a space in my mind,
gotta’ pass into the zone."
 

Kolla under huven på den här bilen, satan i gatan!
Borde kanske bli rik och skaffa en sådan?!

Onsdag är här och det är bra för i går var jag på lite tråkiga men "måste" möten så idag är energin tillbaka för att fortsätta kämpa.
Sen att jag fick igår kväll fick ett mail ang. lite än så länge hemliga projekt är så klart spännande och detta gör så klart att man får den där lilla extra energin.

Kommit fram till att det är en hel del som ligger på mitt bord nu som måste göras, en del mer eller mindre viktigt.
ska försöka beta av dom en efter en efter prioritets ordningen.

Måste ju som sagt förändra livet jag lever och lägga energi på det och vid sidan om pyssla med det jag vill och brinner för vilket innebär denna blogg och annat som ni vet.

Ja,ja... det löser sig nog.
Behöver lite stimulans och lite puffar kanske.

Gnistan som tänder elden ni vet?

Cheese!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Puff puff puff....

2011-02-02 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn