src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Black Veil Brides - Set The World On Fire - NY...

 

Black Veil Brides kommer den 14 Juni att släppa sitt nya album "Set The World On Fire", och för at tfira det hela kan vi redan nu se videon till låten "Fallen Angels".



1.New Religion
2.Set The World On Fire
3.Fallen Angels
4.Love Isn't Always Fair
5.God Bless You
6.Rebel Love Song
7.Saviour
8.The Legacy
9.Die For You
10.Ritual
11.Youth and Whisky

Black Veil Brides - Fallen Angels (Album: Set The World On Fire)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Svar: Helt ärligt så har jag knappt några minnen från den där tejp-insidenten. Så om det gjorde ont att ta bort har jag ingen susning om - mins bara att jag hade sjukt ful solbränna efteråt. I år lämnar vi tejpen hemma.

2011-05-27 @ 10:34:15
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn