src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Paper Planes...

 
Fredagstema utan metal inslag?
Vad är detta?
Har han slagit i huvudet?
 
Nja, det tror jag inte?
Men saken är att jag gillar denna låt och har en del minnen till den, samt att den dök upp för ett tag sen här hemma.

Har publiken gått hem?
Redan?
Fan, jag som hade så mycket mer att säga.
 
Säger det ändå.
För en tid sedan fick jag ett sms från en gammal vän som jag saknat lite.
Så nu har vi börjat träffas lite igen, kan avslöja att jag redan känner mig lite bättre.
(En månad och en vecka, beroende på hur man räknar var jag "fri")
 

Ta det lugnt där ute i dimman eller i övrigt också så klart.
Vi hörs och ses snart igen!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Christer

Det är OK, det är en bra låt! Punk på nått sätt...

Postat av: Micke

dv:
Tack detsamma,broder! :-)

2012-07-29 @ 00:06:21
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

SV; Tack! Jag gillar den, och pojkvännen älskade den ;) Hahah :D

2012-07-30 @ 14:39:38
URL: http://www.trollkvinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn