src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

My Weekend...

 
 
Många av er där ute sitter säkert och undrar vad jag hade för mig i helgen?
Bra, för då ska jag berätta det för er!
 
Det var nämnligen så att jag åkte på en liten turné mot Värmland och där med närmare bestämt Säffle, och vad gjorde jag då i denna stad undrar ni?
Det ska jag berätta men först ska jag berätta om mina spännande stopp på vägen efter som jag åkte tåg.
 
Det första stoppet vart i Katrineholm, och vad finns det att säga?
Inte så mycket kanske?
Men jag hade inte heller så mycket tid att utforska heller, men det var hur som helst fridfullt.
 
Läs baklänges och skratta.
 
Som ni märker av bilden ovan så är jag nu alltså i den låga humorns huvudstad Göteborg.
Här hade jag mer tid att utforska och strosa runt lite vid "resecentrum".
Min gammla förkärlek till Göteborg blommade upp igen, gillar verkligen denna stad!
 
I Göteborg är man aldrig "Frank".
 
Slutstationen Säffle, och vad gjorde jag där nu då?
Jag träffade och umgicks med en sådan där tjej förstår ni.
Det var trevligt och mitt intryck av staden är att den var nog lite större än jag trodde, kan ha att göra med att den var utsprid?
Jag fick se den spelande statyn av Näcken i centrum, Epa traktorer och mopeder samt en och annan raggarbil, lite lätt skog och mer skog samt hörde talas om älg safari.
Spännande och trevligt som sagt!!
 

Det vart samma väg hem och väl hemma kunde jag hämta ut dessa dyrgripar, är sjukt nöjd med detta köp så klart.
 
Det var min helg det, har du gjort något spännande i helgen??

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn