src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mustasch Live I Norrköping...

 
Mustasch gjorde återbesök i Norrköping under marknadsafton, och jag så som många andra var där och tittade.
Vädret var kanon med tanke på att det hade regnat under dagen, och det var ett glatt och peppat Mustasch som stog på scenen.
 
De bjöd på skönt mellansnack och andra tokigheter, t.ex. som att Ralf gick ut i publiken medan han spelade lite lätt.
Men framför allt var dom troligen nyktra och kunde genomföra spelningen på ett värdigt sätt, även om jag tycktes höra Ralf röst brista lite då och då...
...Nu till korten från det hela, finns även en video att titta på.
 
 
Som sagt tog sig Ralf ut i publikhavet, och helt plötsligt stog han där framför mig.
Om ni undrar vad han stoppar i bakfickan så är det ett visitkort från mig.

Mustasch - Bring Me Everyone (Live in Norrköping "Sweden" 2013-05-29)
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn