src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Skogsröjet 2014...

 
Oj, oj, oj vilket Skogsröjet det har varit!
Helt otroliga band och festnivån har varit på topp genom hela tiden!
Folket var som vanligt underbara och den lilla intima stämmningen som festivalen lyckas skapa varje år får en att känna sig som hemma.

Hade också turen att träffa på en hel del kända och okända ansikten, men bäst var nog den tjej som jag lyckades träffa i Unisonics publikhav (om jag inte minns fel nu), och att jag hade turen och få vara i hennes sällskap bägge dagarna gjorde inte saken sämre!

Nu är festival sommaren slut för min del som vanligt och nu blickar man fram i mot alla trevliga konserter och spelningar som det kommer bjudas på.
Underbart är ordet!


Dessa festivaler har jag besökt i år, och man längtar redan tillbaka.

Dream Evil inlädde min dag som utlovat och de rockade på bra, kul att fått sett dom igen.

Vart en snabb titt på Pain men tyvärr hade han precis kört "Shut your mouth" och Alestrom var inte så bra som jag trodde så där vart jag inte kvar så länge som planerat.
 
Unisonic var helt underbara som vanligt och här fick man avnjuta ren magi på fler än ett sätt.

Vet inte riktigt vad det var men Megadeth kändes inte så bra som jag hade hoppas på, var kvar i kanske 2-4 låtar sen fick jag nog. Kan ha att göra med att jag hamna som vanligt nära en Moshpit som förstörde allt?
Crashdiet började dag två och det lät som det skulle, var dock bara där en liten del av spelningen då jag hade andra agendor.
 
Men jag skulle ju inte se Dregen? Det gjorde jag inte heller utan var bara uppe en liten sväng.
Michael Monroe överaskade faktiskt och var riktigt bra.
 
Träffade på Simon Cruz (Simon Söderström) inne i barområdet och passade på att ta ett kort med han.

Steel Panther var riktigt bra enligt min mening, en härlig och rolig show bjöd dom på.

Varför jag inte har några kort på Hardcore Superstar är för mig en gåta, men jag lovar jag var där!
Och som ursäkt så bjuder jag på ett kort på Per Johansson (a.k.a. Per Henriksen) i stället, sångaren i Fate.

Så var detta Skogsröjet som sagt över.
Men det är snart ett nytt år och dags igen!

Tack för i år!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn