src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bastards Of A Lying Breed...

Head´s up every one... 1:a April idag... Inte hittat några klockrena skämt än men sen har jag inte letat heller, brukar ju alltid finns nått på Aftonbladet eller Expressen, vi får väl se...
Efter som jag är så dålig på sånna här skämt så vill jag att NI berättar om era bästa April skämt!!

"You Can't Put Your Arms Around A Memory..."
kul med lite kommentarer och reaktioner... det verkar som de flesta iaf var intresserade av att jag kör en vinyl presentation oxå.
Får se när det blir av...

Idag ska Kevin och jag neråt stan en sväng för att köpa en salva till hans munsår (Svinkoppor), ser oxå att det verkar vara underbart vårväder ute oxå så det blir nog en skön promenad oxå.

Annars känner jag mej hel... det rullar på mer och mer här känns det som...

"Over the hills and far away,
for ten long years he'll count the days.
Over the mountains and the seas,
a prisoner's life for him there'll be.
"

Nu hittade jag ett April skämt dock ingen dum ide...

Nä ni får ursäkta men vi ska ge oss iväg här så vi hinner nått av resten av dagen vi har framför oss...

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Micke

Det finns :)

2009-04-01 @ 15:49:22
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ja, det är klart. Jag har ju som sagt själv varit arbetslös, det är ett helsike ibland.

2009-04-01 @ 15:51:09
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn