src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth´s Metal/Blogg Quizz...

 

Då var det äntligen dags för min första Tävling och jag hoppas verkligen den blir populär!
Frågorna kommer så klart vara relaterade till min blogg och alltså där med metal.
Eller lite åt det hållet i alla fall.
Smart va?

Priset blir samlings demon "Dressed In Flames" med Forgotten Words signerad av mej.


Kommer försöka mixa frågorna allt från skit enkla till lite svårare, kommer ha två bonus frågor fall det blir svårt att välja en vinnare.

Hur gör ni nu då förutom att svara på frågorna?
Skicka era svar till min mail (För att undvika fusk och tjuvkollande på andras svar). mail stog här.
Märk mailet med "Tävling". - Tävlingen av nu avslutad. 3:e September 2009 -

Öka chanserna att vinna!
Du tar denna bild och har med i ett inlägg och en länk till detta inlägg som du sedan skickar en direkt länk till med svaren.
Bus enkelt va?

Frågorna:

Fråga 1:
I min första "Coverama" så har jag med massor med snygga omslag, men vad heter Dio´s Maskot?
1. Michal
2. Demon
3. Eddie
4. Murray

Fråga 2:
Vilket årtal ungefär började jag använda mitt nickname "Grimgoth"?
1. 1997
2. 1998
3. 2000
4. 1996

Fråga 3:
När jag spelar Poker på nätet spelar jag på vilken Pokerklient?
1. Betsson
2. Svenska Spel
3. Pokerstars
4. PKR

Fråga 4:
Avsluta följande text rad: In remembrance of the time when I was free...
1. ... I rocked all the time
2. ... Before the day I was born
3. ... I was the hellraiser
4. ... Before the day I was a rocker

Fråga 5:
Jag är inte bara hårdrockare utan även pappa, vad heter mitt barn?
1. Kelvin
2. Damien
3. Kevin
4. Lemmy

Fråga 6:
Utan vad har mitt barn svårt att sova?
1. Palle
2. Nalle
3. Kalle
4. Malle

Fråga 7:
Vilken grupp har gjort låten "I Am (I´m Me)" ?
1. Dio
2. Motörhead
3. Twisted Sister
4. Borkgnagar

Fråga 8:
Avsluta textraden : Memories...The Invisible Wounds...
1. ... That still bleeds.
2. ... Pictures that enshrine your throne (gone?).
3. ... Pictures that apear in your head.
4. ... That still hurts.

Fråga 9:
Theatre Of Tragedy har samplat ett stycke i från en av mina favorit filmer, vad heter filmen?
1. Rockstar
2. Strangeland
3. The Masque Of The Red Death
4. Halloween  

Fråga 10:
Avsluta textraden: I'm the scratching zombie claw...
1. ... When you're all alone.
2. ... Don't look in the mirror.
3. ... Before your death.
4. ... In your twilight zone.

Bonus frågor:
Har mitt barn varit "med" nere på Sweden Rock Festival?
1. Ja
2. Nej
3. Kanske
4. Vet ej

Vilket år var det i så fall?
1. 2005
2. 2003
4. 2004
5. 2008

Din Länk Till Denna Tävling:
(Markera alla frågorna i inlägget, tryck sedan ctrl och c, för att sedan klista in i ett mail trycker du ctrl och v)

Lycka till och må bästa man eller kvinna vinna!
Tävlingen avslutas den 3:e September.


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

KUL grej! gör ju att man måste gå igenom din blogg lite :) ska försöka göra de sen!



metallicas load och ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte vad det var för maidenskiva, jimmy fick välja en då jag inte ha nån koll alls :p men jag vet att run to the hills var med i alla fall, för den har jag faktiskt hört :p men kan tänka mig att den finns på mer än en skiva. kände att jag bara måste försöka förstå vad som är så bra med dem, än har jag inte fattat men de kanske kommer :)

2009-08-26 @ 13:23:39
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack!



de kan nog stämma rätt bra det men jag ville höra nåt jag inte hört så mycket av förut. och jag tyckte många låtar va bra! nåt jag absolut inte skulle kunna tänka mig att köpa är de två senaste albumen..



kan kolla nästa gång jag ska köra nånstans, om jag kommer ihåg :p haha, jag vet inte om jag vill kalla mig maidenfan, tror de skulle kännas falskt, även om jag nån gång kanske kommer tycka dom är bra :p

2009-08-26 @ 13:39:19
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: A2K

Riktigt nice design på bloggen! Jag hoppas att du får tillräckligt med besökare inför tävlingen!

2009-08-26 @ 13:45:49
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Micke

"öl-lyft" tränar jag med emellanåt, men det börjar bli lite lätt. Man får väl snart gå över till såna där minifat som finns att köpa :)

2009-08-26 @ 15:26:34
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, men ingen fara :) tänkte till när jag såg att jag inte stod med faktiskt, haha! Men de är ju svårt att länka med alla man känner också!

2009-08-26 @ 15:30:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, men ingen fara :) tänkte till när jag såg att jag inte stod med faktiskt, haha! Men de är ju svårt att länka med alla man läser också!

2009-08-26 @ 15:30:40
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: sure, får ta och göra den snart :)

2009-08-26 @ 15:54:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: CARRO

SV: najs, allt bra?

2009-08-26 @ 17:57:22
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: fia

SV: göteborg! ;>

Skaru dit? :>



Haha har förresten skrivit ett inlägg om den där blggfajten nu ;>

2009-08-26 @ 20:51:05
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: fia

SV: aha , på det viset! ;>



Haha, erkänn att jag faktiskt har en liten poäng!

2009-08-26 @ 22:13:45
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: Micke

sv: Fan, det glömde jag. Äsch, kul att bara svara på frågorna iaf och se vad man kan :)

2009-08-29 @ 16:39:21
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn