src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Another Second To Be...

"Chain reaction - Life atraction"
 

Efter som det var skit länge sedan detta ämne togs upp så är det kul att äntligen få meddela att mina små samlingar har växt.

Utan större dröjsmål så drar vi nu igång.

 

Nick And Johnny White och Black Portion, General Onyx i ny dosa också.

 

Ett stycke General keps som är mycket uppskattad.

 

Ett sexpack med Duff Beer... Mycket coola och underbart goda öl kan jag avslöja.

"Hell is living without your love
Ain't nothing without your
Touch me
Heaven would be like hell
Is living without you
"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ingen fara du :D låter kanon! fått några fina julklappar?

2009-12-28 @ 20:34:50
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: haha, jodå det märkte jag. Skulle vart sjukt kul :D

2009-12-28 @ 20:50:09
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: zolyra

Ha, what the fuck!? Duff beer, visste inte att det fanns på riktigt tänker bara på Simpsons (okunnig jag är).. Mmmm... beeeeer... (där lät jag ännu mer som homer ;) )



Måste säga att jag inte riktigt hängde med där i din uträkning haha, ligger på plats 32 vart? Men vafan om det i slutänden summerar i 666 så måste det ju va bra :)



Det är ett ärr jag har i ögonbrynet, fick det av en av mina bästa vänner redan när vi gick på dagis. Hon är fortfarande sjukligt stolt över att hon märkt mig för livet och drar sig inte för att berätta det för nya bekantskaper haha. Misshandel kallar jag det.

2009-12-29 @ 11:08:31
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: zolyra

Ahh nu är jag med i matchen igen ;) Haha

Började först läsa igenom inläggen om jag nämnt 32 någonstans eller vad du kunde mena men utan resultat :P

2009-12-29 @ 12:14:34
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn