src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

This Is Not A Song, It's A Sandwich...

"I know what you are thinking. You're thinking this is a song.
Well I guess I'll just have to show ya exactly where you are wrong!
"

 

Igår fick jag en sån craving så jag gick ut till affären och köpte det som behövdes, sen skred jag till verket och gjorde varma mackor.
Jaha? so what? tänker du nu säkert!

Men som ni säkert redan vet så är jag ingen hejjare i köket och detta är ett ganska stort steg för mig trotts allt.
Idag blir det varma mackor och en film som uppvärmning för festandet som komma skall.

"This is a song.
NO IT'S A SANDWICH!
"


 
Hur laddar du upp??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Oh, va piffigt du har gjort till dig själv. Jag är imponerad. :) Skymtar jag dessutom någon spännande krydda på dem?

Ett litet tips från mig är att ha bakplåtspapper under mackorna....så slipper du diska. Jag förstår att du blir glad för detta tips från superkocken herself.....ehh, not.

Själv laddar jag absolut ingenting eftersom jag inte har fattat att det är nyårsafton. Men det kanske kommer en aha-upplevelse under dagen, vem vet. Hade tänkt gå på ett 90 minuters danspass med enbart schlager och dans-låtar men det var fullbokat. Det kanske hade varit något för dig som ev. skall lyssna på Kicki D på repeat i några dygn....haha (jag är såååå rolig).

:)

2009-12-31 @ 13:50:04
Postat av: Leena

Hehe, sedär...

2009-12-31 @ 14:50:46
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Oregano är det på faktiskt.

Jo jag vart nöjd och det är gott och enkelt.



Tycker inte min plåt blev så skitig och orka köpa balplåts papper ;)

2009-12-31 @ 15:26:11
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Mmmmm det ser mumsigt ut ;) Vad du kan!

2009-12-31 @ 15:42:57
Postat av: Clementina

Va bra att plåten höll sig ren, diskning är trist, det skall man försöka undvika.

Annars kan ju bakplåtspapper vara bra att ha hemma när du bakar kakor och kanelbullar. För det gör du väll då och då? :D

2009-12-31 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn