src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bad Craziness...

Jaha, då dammade jag av Cape Fear igår och den var fasen bra MEN inte lika bra som jag mindes den tyvärr, men det är ju en klassiker endå.
Kom under full med att Juliette Lewis är fan rätt het... man kanske skulle kolla upp filmerna Strange Days och Blue Berry oxå.

Hade en sjuk dröm i natt oxå och den var så twisted så jag vet inte vart jag ska börja för denna gång kommer jag ihåg lite av den nämligen.
Men jag och några till (minns inte riktigt vilka det var) var i ett område som liknade Haga men området i fråga var ungefär vid Whirlpool och det var sommar, vi satt där och drack öl på en gräs plätt.
Sen fick jag syn på en as fin tjej som satt där, helt plötsligt sätter hon sej brevid mej och vi börjar snacka.
Sen ska vi alla tydligen gå ngnstans för då mitt i allt söker jag mer kontakt med henne och hjärtat dultar så där av nervösitet innan som ni alla redan fattat så börjar vi små pussas och hångla där medans vi går.
Vi hamnar på nått nytt ställe som jag inte är säker på vart det är eller hur länge vi är där.
För nästa scen är att hon och jag är på väg hemmåt mej, vi är ett mindre gäng nu för klockan är nog kväll/natt.
Vi går då på vägen vid Whirlpool då (eller det liknade det iaf)
Helt plötsligt så kommer vi i från varandra lite, och jag hittar en gångväg eller va man ska säga ner till en källare som det finns en stor lokal, och det är massor av folk där... då kom jag på (i drömmen) att Pink Cream 69 spelade i stan (hade glömt det av ngn anledning) (Och varför JUST Pink Cream 69 oxå är en gåta)
Men jag planka in efter som jag kom den vägen som ja kom.
Sen kolla ja lite på dem för att sen gå ut... Då hittar jag inte ut för helt plötsligt ser de annorlunda ut, efter mycke om och men hittar jag ut via en rör stig som hängde i taket så jag kravla mej ut på skitiga rör och kom ut i som ett hål i marken.
(När jag kommer ut är jag självklart inte skitig, men det var ett helvete bök att ta sej ut iaf)

Sen är de minnet vagt igen för minns oxå folk som blir jagade där inne och en åker på stryk (eller om det är utanför när jag kommit upp?), minns oxå att jag tydligen träffa på några där inne (tror vi var 4 inkl) mej då på väg ut och så stanna ngn för att köpa cigg, en köpte flera paket då de skulle vara åt de andra oxå, lämna en 100 och fick 500 tillbax, för det minns jag för han dela sedan ut cigg paketen till dem som skulle ha dem i frys påsar.
Tydligen fick jag en påse för i min låg den 500:- jag just nämnde.

Väl uppe då mitt minne är klarare så ser jag den där tjejen igen med lite annat folk.
(Vi är fortfarande vid Whirlpool liknande området)
Precis vid buss hållplatsen för att vara exakt.
Jag går iaf fram till henne igen och ber om ursäkt men hon är lika glad iaf för att se mej så de behövdes inte.
Vi styr våra steg hemmåt igen då och går över gatan (Finspångsvägen) där och går mellan husen där och vid Rix City vid video affären ungefär (för nu ser det exakt ut som haga igen) så VAKNAR jag.

Visst är det typiskt?? ngn som kan dröm tolka får gärna höra av sej oxå!!
Hoppas ni fatta nått av min sjuka dröm oxå!! hehe

Läste btw att Lindsay Lohan vikt ut sej i nått som kallas " Skådespelerskan poserar på nya vågade toplessbilder"
Och jag måste säga att jag tyckte inte de var spec. vågade för man såg ju INGET!!
Dock lade jag märke till att hon var SJUKT smal!!!
Vill du oxå se bilderna kan du klicka HÄR.

Idag är det en vanlig dag och som vanligt ska den tillbringas med div. saker.
Blir nog film idag osv.
Kanske du tycker jag har sköna och slappa dagar?
Jo lite så kanske men å andra sidan så kanske du inte får reda på 100% av mina dagar heller ;)

Dagens musik tips blir självklart Pink Cream 69
Måste oxå nämna Scars On Broadway (Spelas nu på Winamp), ni som gillar System Of A Down gillar garanterat dem, efter som Malakian and John Dolmayan är just då med i bägge nämnda banden :D

Vill du ha tips på en as god macka?
Bra.

Vad som behövs:
Pågen limpa
Smör
Ägg
Bacon
Ost.

Hur du gör:
Rosta och smöra pågen limpan, stek bacon och lägg på,vänd stek ägget med salt och peppar på,lägg sen på ost på ägget.

Tips:
Förbered mackorna med rostandet och smörandet, sen stek all bacon och lägg på, stek ett ägg i taget under tiden hinner du då skiva ost och lägga på mackorna en efter en.
För 4 mackor går det åt ca. ett paket bacon, 4 ägg, och ca. 5 skivor ost /per macka.
Ketchup är val fritt som topping, men det går mycket bra utan!!

Klart... ät sedan och NJUT!


Glöm inte hellr att kolla in Pride OF Creation det är en ny startad blogg som jag garanterat kommer följa iaf.
I den ligger jag bakom "headern" + att jag ändrat i "Bubbelgumkoden" så "sök sidan" ligger på vänster sida istället för höger.

Behöver du tips eller råd eller liknande på DIN blogg?
Hör av dej!!
Inget uppdrag är för svårt!! (Hoppas jag iaf)
Kan dock ske mot mindre betalning :D

Nähä, nu ska jag ut och handla ägg och bacon.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Scars on Broadway håller jag med om är bra :)



Annars brukar väl typ alla drömmar sluta så där abrupt?? Jag har nog aldrig varit med om att jag "drömt klart". Det slutar jämt när det intressantaste ska börja :)

2009-02-27 @ 15:04:26
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Precis vad jag menade :)

2009-02-27 @ 18:51:06
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Nath

*garv

Ja, du har verkligen sjuka drommar.

2009-02-27 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn