src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ordinary Story...

Kom på att jag ska ge er yttligare en liten bild av mej och mitt liv.
I stället för att låta ord berätta så gjorde jag olika Collage bilder, jag fotograferade olika ting som inspererar mej här hemma och sen arbeta jag fram en bild i Photoshop för att så sätt ge er klar bild.
Så nu har jag fått utlopp för både min foto sida och min redigera bilder sida.
Allt är fotat med en: Fuji FinePix F40FD 8.3 Megapixel Digital Camera och Redigerat i Photoshop 6.0.

(För er som varit hemma hos mej blir det kanske lite kul och försöka lista ut vart alla grejorna finns oxå)

Varnar oxå för mycket reklam grejor oxå så om du inte tål det så bör du inte titta...


 
(Bild på min kamera)

       
(Collage bild #1)                    (Collage bild #2)

      
(Collage bild #3)                    (Collage bild #4)

      
(Collage bild #5)                    (Collage bild #6)

Hoppas att du tyckte det var lka kul som jag nu bara :D

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn