src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Ram It Down...

 SÅ måste börja med att be om usräkt för att jag bloggar lite senare än vanligt, men det har vart fullt upp fram till nu.
Men nu har jag ett litet brejk...
Jag har hunnit med att ta i mot mitt besök som nu sitter i soffan och glor på tv och lyssnar på den über bra musiken jag spelar.
Hunnit med att äta en pizza, slängde i mej en panodil i samband med detta oxå samt den obligatoriska folkölen så nu är man människa igen :))

Ikväll runt 18:00 drar vi vidrae till Micke förfest sen blir det The Crash kan oxå medela att i kväll är vi farliga, var det inte i Duck tales typ de sa så??

jaja... lite stressad idag oxå känns det som men jag måste juh hålla er underrättade..

Testa oxå en add-on till explorer som va cool oxå, det var en 3d browser som hette Cooliris inget ja kommer använda men den var som namnet COOL ni som inte vet va ja snackar om så kommer en bild på de här nedan!!


Nähä, nu måste jag dricka klart min folköl å återgå till sällskapet innan det är försent??

haha

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mala

Ha det kul ikväll!! Det förtjänar du!! ta en gin o tonic åt mig också....he he.....



kramis

2009-02-07 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn