src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Too Much Time On My Hands...

Ja igår kväll/natt kom den som ett brev på posten och hälsa på mej. Denna tunga och jobbiga känsla av ångest, dock överlever jag den som vanligt för jag vet vad den beror på, den kommer nämnligen och hälsar på mej minst en gång i månaden, ofta mot slutet av månaden oxå.
Så jag överlever, dock hade jag svårt att somna in då huvudet värkte och tankar for omkring.
Tänkte mycke som vanligt på hur mitt liv vart och ser ut nu typ.
för att ta de kort så är de så här som Styx sjunger i en mycket bra låt: "Give me a job, give me security, Give me a chance to survive. I'm just a poor soul in the unemployment line"
Känns som jag är FÖR arbetslös just nu, skaffat mej många ovanor som jag normalt inte har men men vad ska man göra?? Jag lever juh iaf!!

Så det var det... Nu tappa jag den röda tråden och jag vägrar böja mej ner efter den då som bekant Pekka Heino håll i det programmet. (Ja du får skratta nu om du vill) :))

Ett låt tips kan jag bjuda på så klart kom jag på nu! Savatage - Man In The Mirror (Album: Poets and Madmen)
Tänkte posta ut väl valda text rader från den men de gick inte då de va mycke som va bra i den.
Så här i stället: http://www.darklyrics.com/lyrics/savatage/poetsandmadmen.html#8
Savatage är en mycket bra grupp faktis. Kommer ihåg första gången.
Det var en sen natt och MTV var på tv´n av ngn anledning, dock inget ljud. Och så börja en video som såg hårdrock ut så jag stängde av musiken jag hade på och tryckte på ljudet på tv´n... Sedan dess vart jag frälst!!
Låten ifråga var då Hall Of The Mountain King mycket bra faktis.
Upptäckt nu oxå Circle II Circle det är samma sångare i bägge banden va jag fattat de som.
Bägge grupperna har iaf texter som ofta talar till mej!

För att återgå lite nu då så funderar jag över vad jag vill med mycket, t.ex denna blogg.
Jag vet inte...Efter som den är nystartad så är de juh svårt att bestämma men jag kör på med min "plan" och kör "make up as you go along".
Vet ens inte hur många som börjat läsa eller läst än så.
Dock skulle jag vilja ha massa input från ER!!
Känns som de skulle vara lättare och skapa någon form av struktur då oxå.
Vore bra och få höra ALLA åsikter. (bra som dåliga)

Nu kommer ett låt tips till bara för det!
I - Bridges Of Fire (Album: Between Two Worlds) Ni som är insatta vet som jag att det är grabbarna i Immortal som ligger bakom detta, detta fick mej att inse oxå att jag längtar än efter deras NYA album som verkar ta tid som faaan tyvärr!!
Var fan 2002 sist de släppte nått liksom, det är iaf en grupp som man kan lita på, köper man deras platta så vet man att man inte blir besviken, inom den gengren är de en till sån grupp enligt mej och det är Dark Funeral, deras platta verkar oxå dröja tyvärr!!

Idag tänkte jag handla lite som fattas i kylen.
tänkte dra upp till Ö&B och se va man kan tänkas hitta för billiga saker.
Sen blir de till lokal handlaren och köpa Ketchup och troligen ett 6 pack öl.
Nu ska jag oxå "skämma" bort mej, utan återgå till mina vanliga matvanor.
Va dessa innebär går jag tyvärr inte in på. ha-ha

Annars kommer nog inte så mycket spännande hända idag känns det som, ska ta tag i det enda nyårs löfte jag hade oxå för jag har skjutit på de för länge nu.
Det måste jag fan genomföra INNAN Januaris slut.
Löftet är att ominstallera XP på datorn, det var liksom 2005 sist ja gjorde det, dax nu va?? Skulle tro det!!
Va händer om jag inte lyckas genomföra detta som jag lovat nu då??
Förslag??? :)

Nähä, nu är magen hungrig känner ja så det är väl dax att ge sej ut på äventyr då!!
Detta känns som de mest tråkiga och ostrukterade inlägg hittills men vad vet jag?
"Mot oändligheten och vidare!"

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn