src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Olw´s Nya Dipmixar...

 

Ja, när jag var borta nu i helgen så fick jag äran att testa Olw´s nya dipmix - Bearnaise.
Och den var inte alls otäck utan gillar man den såsen så är absolut detta en bra grej att ställa fram till Chipsen där hemma.
Men även jag fick konstiga tankar: "Det där kan väl endå inte funka och dessutom vara gott?"
Hot & Sweet smaken testa vi aldrig men den känns mer naturlig i dessa lägen tycker jag.
Vill ni veta mer om dessa dipar så är det bara att följa länkarna till Olw´s hemsida.

Först ut då Bearnaise för att sedan följa upp med Hot & Sweet.

För att avsluta med en mer närmare beskrivningen hur det var när jag satte det första chipset i munnen med Bearnaise
dip på så var det faktiskt exakt så här:

"Can't understand what is happening to me
This isn't real, this is only a dream
But I never have felt, no I never have felt this way before
"

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn