src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Real World...

Tack för alla härliga kommentarer om mitt inlägg igår det var underbart att se dom alla!!
Och som jag sagt förut är det dom som ger mej nytt bränsle att fortsätta med detta.

Det var faktiskt rätt kul att skriva det hela, få massa flashbacks osv.
Det var en galen och rolig tid...

"Father, forgive me my sins
Give me the nails, I'll hammer them in
"

Idag funderar jag på att vara lite aktiv och hitta på nått, frågan är bara vad?
Men jag ska fundera lite så kommer jag säkert på nått, ser faktiskt lite fram i mot helgen som kommer nu med.
Då ska man iväg på lite äventyr och sen så kommer Kevin hem hit och ska vara med mej en längre tid.
Dock blir det nog efter helgen men jag kommer få träffa han lite i helgen också.
Det ska bli underbart kul tycker jag, redan tänkt ut lite dagliga saker vi kan hitta på så vi får se hur mycket vi hinner och vad det blir.

"I call you they call you
Everyone's calling you my better half
I know you they don't do
Nobody will ever do and we don't care
"

Dagens Musiktips: Hermh
Det här en grupp av den tyngre klassen och bör gå hem hos vem som helst som gillar den här typen av musik.
Dom har varit verksamma länge och även spottat ur sej en hel del album, och där med låtar.
Yttligare en grupp att följa med in i framtiden kan jag lova.
Finns inte så mycket att orda om utan vi går på den långa listan av album att kolla in: Oremus Peccatum Refaim, Echo, Crying Crowns Of Trees, Before The Eden - Awaiting The Fire, Angeldemon, After The Fire - Ashes, THE SPIRITual NATION BORN och Cold+Blood+Messiah.
Nu till en bra låt och video med dom.

Hermh - Hairesis



Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn