src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Matrix...

 

Ja då var det dax för yttligare en bra satsning från TV6´s sida.
Denna gång kommer dom köra The Matrix filmerna.

Det hela börjar i morgon (Tisdag 16 jun) 21:00 - 23:35 är det The Matrix
För att fortsätta med...
Onsdag 17 jun 21:00 - 23:35 The Matrix Reloaded
Torsdag 18 jun 21:00 - 23:30 The Matrix Revolutions

   
     
   


Bara älskar när TV kanaler gör sånna här satsningar!!
Underbart!

"Agent Brown: What were you doing?
Agent Jones: He doesn't know."

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

haha naaa mår illa bara jag går in på mc donalds.. :p

2009-06-15 @ 16:21:35
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Anake

Nu har jag läst din blogg från början till slut, tack för alla musiktips :) har mycket av det du nämnt men har fixat en del nytt att lyssna på bla Chrome Division mmmmm mums för öronen !! Jag tycker också att din blogg är snyggt utformad, inte en massa krussiduller. Så blogga vidare och jag kommer att vara en trogen läsare =)

2009-06-15 @ 17:41:05
Postat av: anake

Glömde bifoga min mailadress.Sorry :(

2009-06-15 @ 19:46:20
Postat av: Frank

Men nu sänder de idioterna nåt annat på TV6

2009-06-16 @ 21:30:53
Postat av: Grimgoth

Frank: kolla in mitt nyaste inlägg...



http://grimgoth.blogg.se/2009/june/tv6-s-film-miss.html

2009-06-16 @ 21:34:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Kalle

FAIL att det sänder annan gammal skit

2009-06-16 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn