src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Winds Of Change...

"You see the world through your cynical eyes
You're a troubled young man I can tell
You've got it all in the palm of your hand
But your hand's wet with sweat
And your head needs a rest
"

Så känns det faktiskt lite efter gårdagen och tipsen och råden och stödet som jag fick igår.
Underbart, tog hur som helst tag i lite grejor på bloggen igår.
Så nu kanske den är lite mer "lätthanterlig?"
Ska utreda vad det är för typsnitts fel också.
Jag har runda mjuka bokstäver och en del andra har hårda och kantiga...
Nu fokuserar jag framåt och kör på.
Avväntar lite mer råd och ev. tips från vissa av er men de kanske kommer.




"Why must you be such an angry young man
When your future looks quite bright to me?
"


Idag ska jag på party hos min farsa som har fyllt 60 år (Gamla gubben) ska bli skoj, han kommer överraskas av en härlig present också, dessutom så kommer min underbara son vara där så jag får äntligen träffa honom också.
Han kommer troligen att följa med mej hem så vår underbara vecka ihop kan börja snart!!
Men sånt där löser sej på vägen.


Dagens Musiktips:
Dimension F3h (changing servers.) (metal archives)
Det här är lite skumt eller egentligen inte? Dock är det lite halv olika låtar.
Svårt att förklara, men det ena gången kan det låta black metal och nästa inte, kommer inte på nått klockrent exempel nu men men. (Jämför låten "Paint Me Something Bleak" med t.ex. "Babylon").
Kanske bilden blir klarare då?
Har inte följt denna grupp så länge men jag lovar att jag ska göra det för det här är kärlek i mina öron!!
Album att kolla in: Presentation Of Armageddon, Reaping The World Winds och Does The Pain Excite You.
Bjuder på en låt så klart...

Dimension F3h - Babylon



(Undrar vart man tar bort den feta ramen runt bilderna man lägger upp här, men ni fattar ideén iallafall?)
(Problem löst me ramen nu)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: krämer.. kanske piller.. oftast så läker det ut av sig själv.. men sitter latent i kroppen liksom.

2009-06-27 @ 13:13:54
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: mjo.. får hoppas att det inte blossar ut på mig. Bara fått två blåsor hittills!

2009-06-27 @ 13:20:47
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: M i c k a

det blev ju skitbra :D

2009-06-27 @ 18:00:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Heyli

jag vill absolut hjälpa dig men det är ju tydligt att vi har väldigt olika smak, jag håller ju med bloggsatt, alldeles för rörigt för mig, men att jag skulle säga så tror jag nog du kanske kände på dig ;)



några tips då.. nu känner jag mig skitstressad för jag kan inte sitta här länge till men.. nåt tips kanske jag kan komma med. skulle för det första bredda menyn, så grejerna som finns där i överhuvudtaget får plats, det skulle se bättre ut. sen alla länkar till topplistor och sånt, kanske du kan lägga längst ner i bloggen? kika på min blogg får du se, har själv lagt en länk där, bara för att den inte ska störa mig :p men nu är jag ju EXTREMT lättstörd också så de kanske är onödigt ;) men det är väl inga länkar som folk måste klicka på? du har dom för att statistik ska räknas och så va?



sen kanske du kan styla knuff.ses ruta så den passar bättre med resten av bloggens färger? det finns intstruktioner om hur man gör det nånstans på knuff.se, minns inte riktigt vart men du hittar de nog :)



och kanske kan ta bort allt onödigt i bloggen? jag mena varför visa att rssen validerar när den inte ens gör det? :p bara en onödig grej enligt mig.



de va lite, men du ska veta att jag gillar att komma in här ändå, ibland läser jag faktiskt hela inlägg, särskilt dom korta :) men det viktigaste av allt är att det här är DIN blogg och du gör som du vill med den! du ska ju inte ändra nåt bara för att nån annan vill. den ska ju liksom spegla dig och ingen annnan. alla är olika, så är det och du ska trivas med din egen blogg! passar det inte andra behöver man ju inte komma in här ;)

2009-06-27 @ 22:58:00
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Okej du går in i stilmallen och letar efter en liten snutt som heter. .image och sätter border till 0 där då ska det kanske fungera. :)

Väldigt fin signatur :)

2009-06-28 @ 10:59:10
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn