src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You Know I Cry...

Idag tänkte jag börja min blogg med att berätta om två nya bloggar jag upptäckt här i denna stora blogg sfär.
Jag har suttit här och följt vissa bloggar och i en av dem så dyker en ny blogg upp som jag så klart kollar upp och blir intresserad av, i den bloggen så dyker en till blogg upp som väcker mitt intresse.
Så jag har nu blivit mer motiverad att fortsätta med detta.
Först ut...

Bastardo:
Här går vi inga omvägar till budskapet utan det är rak på sak, lite in your face känsla.
Allt är skrivet med en härlig underton av humor och satir.
Läser man mellan raderna så kan man också ibland hitta fina grejor.
Keep up the good work.
Han har också skrivit om min blogg och det lät så här:
"En sån där rockers till. Från samma stad igen dessutom. Den här killen, Chrille, känner jag igen till utseendet. En söt pöjk med en badboykostym. Jag tror vi har gemensamma bekanta. Kommer bara inte på vilka.. "
(Jag tror jag har koll på vilka dessa gemensamma bekanta kan vara, kontakta mej igen)

Alabama - Borderline City:
Här är det lite blandad med korta och långa inlägg, det mesta handlar om vardagen och jag ska göra "det här idag".
Men sen så kommer lite mer allvar... Singel livet, Sex, Vad ska jag göra? osv.
Kan med handen på hjärtat säga att jag inte läst eller följt den så länge än, jag hoppas jag gjorde en rättviss bedömning. Funderar på att lägga till denna på Bloglovin´ men jag får se.

Har länkat bägge från mina länkar plus att den översta har jag i Bloglovin´
Vi får se om nått händer från deras sida nu också *blink ,blink*

En annan sak som gör mej otroligt glad är att jag har klättrat i rang på andra ställen nu också.
se här:


    
   

Den översta har jag trott länge att den inte fungerade men den har nu alltså hoppat på.
Allt tack vare er!!
Utan er läsare skulle jag inte vara någonting!!

Därför riktar jag mej till er nu mina kära läsare.
Det är så att jag har en "Coverama III" planerad sedan lång tid.
Har varit sugen på att släppa den länge nu.
Har två alternativ...

1. Släppa den på Söndag så ni kan Söndags bakfulla eller bara trötta sätta er med valfri dryck framför datorn och kolla in den nya Coverama III.

2. Släppa den någon gång nästa vecka typ Onsdag - Torsdag så ni kan känna er glada och laddade inför Midsommar.

Ni avgör!! Rösta i detta inlägg med 1 eller 2.
(Snabba bud efter som det är snart Söndag)
För er som inte vet vad min "Coverama" är så går det bra att klicka på länken.

Vill också påminna om att du får gärna rösta på mej som "Veckans blogg" hos Sandra... Klicka här...
(Tävlingen avslutas på Måndag 15/6)


"You're alive, oh you're alive
You're alive, the pride of creation
Oh you're the pride of creation, yes you are
Oh you're the pride of creation
"

Dagens Musiktips: Rob Halford
Många av er känner till han som sångaren i Judas Priest men kanske inte alla känner till hans solo karriär i t.ex. bandet Fight? eller när han bara använder sitt vanliga namn.
Hur som helst så får man så klart höra en del Judas låtar här men har faktiskt skapat en del själv också.
Allt i den härliga förpackningen som man så väl känner till.
Hedligt pang på rödbetan hårdrock.
Underbara solon, svängiga refränger och hans underbara röst som toppning på glassen en varm sommardag.
Album att kolla in kommer jag då blanda efter som det är "två" grupper: Taking On The World, War Of Words, The Lord Of Metal, Crucible, Mutations och A Small Deadly Space.
 

"Put yourself in our hands, so our voices can be heard,
And together we will take on all the world.
Put yourself in our hands, so our voices can be heard,
And together we will take on all the world.
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lägg upp den nya Coverama III imorgon :)

2009-06-12 @ 20:33:26
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Alabama

Haha, du får väl lägga till mig när du funderat klart ;)

2009-06-12 @ 21:24:53
URL: http://borderlinebabyalabama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn