src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Crash And Burn...

Enda sedan den dagen Kevin föddes har "han" självklart önskat sej en bilbana, Julen 2008 fick han äntligen en av sin über snälla Farfar...
Så här kommer info,kort och kommentarer om den...

 

242x159 cm stor

Klara,Färdiga...GÅ!

Eat my dust!!

Doserad Kurva

Svängen där de oftas åker ur.

Looparna (Finns två)

Klara,Färdiga...GÅ!

Helhetbild (Översikt)
 


Helhetbild (Översikt)

Denna har vi haft mycket skoj med, dock tar den grymt mycket plats så den är ner plockad för tillfället.
Tar ett tag oxå att sätta i hop den men vad gör man inte när man vill åka/köra bilbana liksom?
Borde ha ett "hobby rum" för sånna här prylar!!

Hoppas ni gillar detta inlägg oxå :D

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Snygg sida kompis!! Mäkta imponerad! :-) Kram påre

2009-03-20 @ 14:29:01
Postat av: Anonym

haha, nä, jag var för lat att korrigera. Sen vill jag inte leka språkpolis. Jag hittar stavfel i folks bloggar varje dag, men orkar inte hålla på och rätta hehe :)

2009-03-20 @ 15:42:31
Postat av: Micke

Jag som skrev ovanstående inlägg :)

2009-03-20 @ 15:43:05
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: petri

Coolt med bilbana vill ha med !!

2009-03-20 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn