src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

People Eequals Shit...

Fy fan vilken kväll det var igår!!
Helt underbar allså!
Det vart från början till slut, besök,Donken,Tv,Poker,Poker,Poker....hahahha.
Vid klockan (ca) 5:00 la vi oss...
Skönt oxå att bli "sponsrad" av Swedish Match oxå (Se bilden)



Mitt i all poker och annat så kommer vi på "vad fan heter det där man blåser i vid fest tillfällen?"
Efter lite poker och mycket Google så hittade vi svaret och för att ni oxå ska förstå så kommer en bild oxå, men det heter tydligen Blåsormar iaf.



Dagens musik tips får igen bli en del låtar/grupper dock kommer jag inte gå in på ngn spec. grupp denna gång.

Dock kan jag bjuda på spontana kommentarer till dem.

Styx - Fooling Yourself (The Angry Young Man) = Ta tag i saker och ting och GÖR det NU.
Alice Cooper - Only My Heart Talkin' = Har sitter jag sårbar och öppnar mej!!!
System Of A Down - Dreaming = Bara lyssna texten...
(Text)

"Dreaming of screaming
Someone kick me out of my mind
I hate these thoughts I can't deny
Dreaming of screaming
Someone kick me out of my mind
"


Nä nu får de räcka för idag tyvärr, vill sitta i soffan med min Cheeseburger "I got this Cheeseburger man, I suck your dick"

Mer frågor till min frågestund önskas än!!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diggar din header. Dobrze!

2009-03-21 @ 14:50:13
Postat av: Micke

Robin har tagit dem, han har talang :)

2009-03-21 @ 14:53:19
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Att bild 2 är vad? :)

2009-03-22 @ 11:07:28
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Aha, då har det blivit missförstånd. Jag köpte båda. Frågan var vilken som var till vilket av mp3-spelare och TV :)

2009-03-22 @ 11:14:07
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Ett halvt poäng får du ;)



Ok, jag med

2009-03-22 @ 11:32:00
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn