src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Az Vagyok Aki Voltam...

Ja igår var en hård dag.
Jag fick för mej att klockan 15.00 var en bra tid att öppna första ölen på så det gjorde jag, satte mej på balkongen i solvärmen för att avnjuta den.
Det hör verkligen till ovanligheterna att jag tar sånna insiativ själv,
Satt och  snacka i telefonen med en gammal vän som man inte hör av allt för ofta.
Sen efter ett tag kom grannarna ut och skulle oxå sitta ute så då gick jag ut till dom.
Massa snack och andra trevliga grejor vart det allså!
Sen kom polaren förbi och satt med oss oxå, även en annan polare dök upp så det var fan i mej fullt upp här!
Mycket skoj!!
Senare så styrde vi alla våra steg mot polaren med Buzz.
Var lite roligare denna gång efter som vi var tre.
Trotts att jag fick jag stryk igenså  var jag nog inte sämst alla gångerna.
Mc Donalds paus hade vi oxå då vi alla var lite fylle hungriga!
Det var nog där oxå vi börja inse vad klockan var oxå....
Den hade nämligen tickat på bra.
Ett sista desperat försök gjorde vi dock när vi gick till Statoil för inköp av lite sista natt öl, men när det inte fungerade specielt bra så gick vi ut för en natt cigg istället och dom sista orden byttes och vi gick alla hem.
Fåglarna kvittra och det var ljust.
Så när jag äntligen var hemma efter den dryga promenaden hem (ibland känns det längre än vad det är!) så var allså klockan 04:28.

Väl hemma innanför dörren gjorde jag en "Honey iam home" men det var ingen som svarade...
Så då gick jag och la mej och det var väl det bästa beslutet där egentligen.
Idag är jag då så klart tokseg och det blir bara soffläget idag och inga avancerade övningar alls!


Dagens musiktips: Dark Funeral
Detta är en grupp som ligger varmt om hjärtat, och även dom här har funnits en hel del år inom black metal scenen!
Dom är oxå ett sånt här band som man kan köpa deras nya skiva och sen veta att den kommer låta Dark Funeral och där med allså bra.
Och när vi endå är inne på album ämnet så hoppas jag verkligen att nya skivan ska bli klar snart, tycker man har fått vänta för länge sedan jag läste att dom håller på med nytt material.
Sett dom live har jag oxå fått oxå detta skedde i Norrköping och det var fan en bra konsert.
Under den tiden hade dom Matte Modin som trummis och jag kan säga att ja han spelar så snabbt live som på albumen, imponerande att se faktiskt!
Album som ni ska kolla in är då allså: The Secrets Of The Black Arts, Vobiscum Satanas, In The Sign, Teach Children To Worship Satan, Diabolis Interium och Attera Totus Sanctus.

Glöm inte bort morsdag idag heller!!

Och nu ska jag bjuda er på en fin bild som jag äntligen har nu efter ett par års sökande!


Nu ska jag som sagt inta soffläge och bara finnas till!!

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Mmmm... solvarm öl... mmm...

2009-06-01 @ 14:41:38
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn