src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beer Drinkers And Hell Raisers...

...Beer Drinking And Hell Raising...

Efter som jag nyss såg på Facebook att var enda jävel där ska dricka öl så ska väl inte jag vara sämre?
Så jag sprang och smyg öppna en kall öl.
Kom oxå på då att jag kan juh bjuda på lite kort så här i "Förspelet"...
Insåg då oxå att det är jävligt jobbigt att sikta in kameran från TV´n å sen rigga själv-utlösning och snabbt sätta sej i soffan i en grymt snygg posé.
Hur som helst så vart de endå inte så dumt efter fin klippning av korten i Photoshop (Hade kameran för lång åt vänster eller så satt jag för långt åt höger, bara att välja)

Fick beslutsångets på vad jag skulle göra!!
Trotts att luft-gitarren var ostämd så brände jag av ett solo.
Funderar vad jag ska göra här näst på bloggen kanske?

Måste ha någon som fotar mej lite mer bättre?!!
Personlig fotograf sökes!!
Dokumentera mina äventyr ingår bland många andra ting som oxå kommer vara dina arbetsuppgifter, personlig assistent även kanske.
Ansökningar är välkommena!!

...Beer Drinking And Hell Raising...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

Sv: googla Stenmark :)

2009-05-30 @ 12:57:43
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn