src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dance With The Dead...

 

I all min upphetsning här insåg jag att jag glömt nämna att Terminator Salvation har Bio Premiär : 2009-06-03
Hur många av er ska gå på Premiären?
Jag kommer hoppa det, är så dyrt att gå på bio nu för tiden tycker jag, annars hade jag inte bangat!!

 

Såg på reklamen att Net On Net har en kul kampanj nu.
Det är nämligen så att man kan ladda ner GPS-navigator röster nu
Dom som finns är: Lill-babs, Backyard Babies och "baklänges prataren" August Bendz.
Självklart kan ni även testa och kolla in detta genom ett enkelt klick HÄR.
(Föga imponerande det där med "baklänges prataren" har nämligen en polare som är minst lika grym som han)
(Been there,Done That and got the T-shirt)
Kul som satan dock tycker jag...
Undrar hur många nerladdningar respetive fått egentligen?
Nån som har koll eller??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: becka

Ok. Jag ska se ZZ top, In flames, Europe, Hammerfall, Volbeat, Lita Ford, Soilwork, Kamelot, Crucified Barbara, Vains of Jenna, Babylon Bombs och Fourever. Blir ju mer ändå. Ska du dit?

2009-05-28 @ 20:08:00
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn