src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Morning Has Broken...

Äntligen... Kevin och jag är nu på turne och det är hur skönt som helt måste jag säga.
Trotts att Kevin var hur trött som helst så lyckades han hålla sej vaken hela vägen.
Han lyckades oxå underhålla en del av folken som var på tåget oxå... "That´s my boy"

Nu är det dax igen att göra som jag gjorde i inlägget "Sin After Sin..." ... dvs ha en frågestund.
Hoppas på många spännande frågor som jag kan svara på om mej och mitt liv... överös mej nu!!!
Svarar på ALLT!

Såg en kul artikel här "Gris med knorr - och krull"
Snacka om cool gris va!!!



Nu har jag oxå hittat länken till "TRUE NORWEGIAN BLACK METAL" har ej hunnit se den själv än men lovar att återkomma om den inom kort iaf?!!

Dagens musik tips får bli låten: Kim Wilde - Kids In America (Jo jag har säkert redan tipsat om den men den är så pass bra så den får vara med igen isf)

Nu ska vi alla ut i solen och glassa...
Jag sa så till Kevin kom jag på nu : - "Kom så går vi ut och glassar i solen!"
Hans svar vart :- "Glassar?" "Ska vi äta glass?"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Ingen ny dokumentär det där, men har man inte sett den ska man ju se den, absolut...

Ghaal är den han är.... asg

2009-05-01 @ 10:15:02
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Therése

1) Har du haft en homoerotisk upplevelse?

2) Om du skulle göra en film om ditt liv, vilken nu levande skådespelare skulle spela huvudrollen?

3) Rangordna de tre snyggaste kändisarna!

4) Vad dricker du helst på en förfest?

5) Vilken färg har din tandborste?

6) Vem har du älskat så att du nästan börjat gråta?

7) Bästa låten någonsin?

8) Vilken är den ondaste saken att göra mot en annan människa?



2009-05-01 @ 21:38:20
URL: http://www.hanky.se/therror/
Postat av: Anonym

Kim Wilde - Kambodja, det e grejer det!! :D

Jag var besatt av den låten när jag var liten... Vi hade en röd snurrfåtölj som jag låg på magen i med benen upp i vädret o snurrade hysteriskt fort i den samtidigt som "Kambodja" hördes från skivspelaren... Även "Everything I do" var poppis åxå. :D

2009-05-03 @ 19:55:23
Postat av: Majje

Å det var ju jag som snurrade i fåtöljen... Missade visst å nämna det. :D

2009-05-03 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn