src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Daddy Cool...

Igår hämtade jag Kevin från dagis och det var hur nice som helst, på vägen hem diskuterade vi som vanligt massor av viktiga frågor, men då han inte "orkade" berätta om hur hans dag på dagis varit så fick vi hålla hos till andra diskussioner som vad vi skulle göra och vad han ville äta.
Jaaa, jag lät han bestämma exakt vad han ville ha för mat igår, sån är jag.
Valet vart Mc Donalds och det passade mej perfekt.

Vi gick hem och slappa lite tills det var dags att äta, väl nere på Donken så träffade jag på ett par polare till mej som jag snacka med så klart.
När dom åkte så frågade Kevin vad dom hette. Jag svarade då: "Det var X och Y, och dom är hårdrockare som alla andra pappa känner"
Han sa då: "Jaha, X och Y, men dom känner ju jag"
Tror inte han träffat dom innan men vad gör det!?!

Sen gick vi hem för gos och mys, efter Bolibompa ville han se "Blixten Mcqueen (Cars)" och det gick bra för jag hade inte sett den på länge heller, idag ska jag övertala han att se "Madagascar - Escape 2 Africa".

Jag är nog lite sliten än efter helgen känns det som, men det har ju med att man inte är 20 längre och det var ju faktiskt ganska lite sömn som extra toppning. Men jag klagar inte det är värt det.
Så får se när energin hittar hem igen, tills dess så kör jag på.

"Patrick Swayze död inatt"

Är det nått mer jag skulle ta upp idag?
Tror inte det?

Dagens Musiktips: Doro Pesch
Ytligare ett bevis på att kvinnor kan.
Hon började i bandet Warlock för att sedan kanske satsa och köra på sin solo karriär, hennes meritlista kan göras lång då hon har varit med sedan 1982, en hel del duetter med andra manliga sångare finns och dom är helt underbara kan jag avslöja.
"Dancing with an Angel", "Alone Again on Calling The Wild" för att nämna två.
Covers är hennes grej också, men där kan ni väl kolla på youtube?
Egna låtar är ju så klart att hon har och många av dom är helt jävla underbara och man får njuta till fullo.
Enligt mej finns det också tidlösa klassiker där med. 
Är ni dessutom kille som jag lär du som jag även haft en "crush" på henne i era tonår.
Album att kolla in: Force Majeure, Doro, Rare Diamonds, True At Heart, Angels Never Die, Bad Blood, Machine II Machine, Love Me In Black, The Ballads, Calling The Wild, Fight, Warrior Soul och Fear No Evil.
Nu tar jag rosen i munnen och bjuder upp till tango...

Doro - Metal Tango



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: A2K

Barn kan ju vara så skojiga ibland. Måste nog ta en titt på Doro Pesch...

2009-09-15 @ 13:24:44
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Heyli

hon har ju så skön röst den där kvinnan! har nog bara hört två låtar av henne tror jag, alone again och the fortuneteller, den sista tycker jag är så frän! och nu har jag hört metal tango med :)



ääh jag tror inte man behöver ha de bästa, hade som sagt 7 jag och det hade jag gärna tagit igen om inte min kompis hade haft cs2, men nu va de ju lika så :)

2009-09-15 @ 14:22:08
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Hon är helt okej men jag står fast vid att killar ska sjunga metal..

2009-09-15 @ 14:31:13
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jatack, jag dansar gärna tango med dig.

2009-09-15 @ 17:26:54
Postat av: SANIBO

haha daddy cool!

2009-09-15 @ 18:11:33
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Doro är awesome, älskar den kvinnans röst!

2009-09-15 @ 19:23:57
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Jonesy

SV: Jag bloggar gärnet! Så ofta jag kan iaf :)

2009-09-15 @ 23:23:30
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn