src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back Home...

En del av där ute har säkert undrat varför det varit lite dålig uppdatering över påsken?
Här kommer dom många anledningarna och berättelsen om min påsk.


Först och främst har jag inte varit hemma utan varit i vår huvudstad (Stockholm) för att hälsa på en mycket god vän, vilka äventyr det skulle bjudas på sen då.


Det vart en hel del bärs och annat skoj så klart men vad visste vi inte förens det väl bestämdes.


Vad är detta? Vad har han i handen?
Det är ingen öl i alla fall, är han sjuk?


Jaha, dom är bara på den lokala puben och dricker.. va i helvete!
Satan så coolt, dom dricker ju Jinx.
Det var ett bra namn.


Efter som man redan är rätt oturs förföljd så är det väl lika bra och "Double Jinx".
Namnet och priset får två stora plus men dessa dras ner lika fort av smaken, ingen höjdare.
Kanske om dom är iskalla men jag är tveksam.

 
Lite snygga och coola stolar hade dom med på stället, de i baren där är höj och sänkbara.
Stället i sig var självklart trevligt också.


Vi har också besökt Systembolaget när jag kom på en diskussion om Rosita som jag haft så där fick den bilden vara med.


Vi var neråt stan och jag gjorde snabb besök på Bluefox för att vi sedan skulle dra till en pub vid namn Harry B. James, och den ska jag berätta mer om sedan.  
Här kommer det vi fick med oss hem från den resan... ett Wii.


Sen var det detta läge i många, många och åter många timmar.
Roligast var Bowling strax efter Tennis som jag var rätt grym på så det vart en hel del Strike och Spare.

 
Kan avslöja också att efter X antal timmar och dagar med detta spel så känns det i arm och axel, därför varva vi ner en dag med Super Mario som var lite klurigt då man kan vippa och skaka på kontrollen så händer det grejor med gubben.

Så... Nu tror jag jag fått med allt.
Nu kan ni bara se fram i mot mitt Harry B. James inlägg som kommer senare.

Och glöm inte nu: "You can´t spell Wiin without Wii"

Hoppas så klart ni haft en trevlig påsk.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag förstår vad du menade med Rosita-vinet. Flaskan känns inte precis exklusiv och utstrålar inte akut köplust. Rysning när jag tänker på innehållet.

De runda stolarna i baren hade jag däremot velat ha, hela gänget.

2010-04-06 @ 14:24:24
Postat av: anake

Verkar ha varit en jäkla trevlig helg ;)

2010-04-06 @ 18:29:55
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Nä rosita är nog inte så skoj.



anake:

Kan man lungt säga ;)

2010-04-06 @ 18:31:15
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn