src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bret Michaels...

 

Bret Michaels (Bret Michael Sychak) mest känd som sångare i det amerikanska glam metal-bandet Poison. Förutom sin karriär som sångare har han flera soloalbum på sin meritlista.

Som för en tid sedan åkte akut in på sjukhus för hjärnblödning ligger nu under intensivvård och även om läkarna inte har fastställt vad som orsakade detta är dom ganska eniga om att det tillsammans med hans senaste blindtarmsoperation och komplikationer som rör hans typ 1-diabetes kan vara orsaken.

Hans pappa har uttalat följande om det hela:
"He sounded upbeat and positive but they had him sedated. But he's doing good. He sounded like my son."

   

Jag hoppas här med att han verkligen blir bättre nu och kommer att kunna fortsätta med musiken i många år till, för skulle det gå åt det andra hållet skulle vi tyvärr mista en stor ikon inom musiken.

Krya på dig nu och jag skänker dig här med en tanke.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

Inte bara det - han är snygg också. Hehe. Aej, krya på honom! :*



Svar: Naturligtvis gör jag det! ;) Skål!

2010-04-25 @ 15:46:48
URL: http://scars.se
Postat av: Karin

hehe inte? den är ju SJUKT lik iaf enligt mig kolla på orginalbilden då:) vad är det som inte är likt?:)



hoppas du haft en nice helg!!

2010-04-25 @ 17:05:30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

gjorde det? står ju bara om nån som är sjuk som jag inte vet vem det är hehe



jag har haft en bra helg OCH DÅLIG hilma halsont ju:( och kan itne träna eller så, men annars prima:D du kan kolla bilderna på bloggen:)

2010-04-25 @ 17:12:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Vanadesse.

så jävla tragiskt. hoppas han tillfrisknar.



haft en bra helg?

2010-04-25 @ 20:12:51
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn