src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Iron Man II...

 

Trots att Iron Man 2 är en uppföljare och vi vet hur det kan gå med dom?
Så ser jag ändå fram i mot denna uppföljare och mycket beror på att jag faktiskt gillar Robert Downey Jr. i rollen som just Iron Man.
Sen att filmen bjuder på många andra kända ansikten så som: Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson och Mickey Rourke med mera gör det hela inte sämre enligt min mening.

Handlingen:
Det har avslöjas att miljardären och uppfinnaren Tony Stark (Downey Jr.) är den vapenbestyckade superhjälten Iron Man.
Regeringen, pressen och allmänheten vill att han ska dela med sig av sin teknologi till militären men nekar då han inte vill att hemligheten bakom Iron Man-teknologin ska hamna i fel händer.
Han måste även bilda en ny allians för att konfrontera nya och kraftfulla fiender.

  
   
 

Premiärdatum: 2010-04-28

Förutom denna underbara film får vi också en stor bonus i form av AC/DC´s musik genom filmen som dessutom släppt ett album vid namn "Iron Main II" som innehåller massor av godbitar.

Ge mig den här filmen nu!

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

älskade första filmen och ser verkligen fram emot tvåan =)

2010-04-18 @ 15:51:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Skulle passat bättre om "Iron Maiden" gjort musiken till "Iron Man" :D



-Skämt åsido, ser fram mot filmen jag med!

2010-04-18 @ 17:19:14
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn