src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Augustifesten...

 

Augustifesten är i full gång här hemma i Norrköping och det innebär att alla vaknar upp och går ut på stan och då blir man faktiskt lite chockad över hur mycket folk som egentligen bor här, vart är dom alla andra dagar liksom?
Under vilken sten ligger dom och gömmer sig?

Jag var nere på stan och gick genom marknaden och ögon shoppade lite och som vanligt så stanna man lite extra vid TPL Records ståndet som är lite av höjdpunkten av alla andra medioker stånd.

Jag vart mest sur över alla dofter och annat, vart bara sugen på massor av munkar och langos.
Så jag gick hem och sura lite, senare framåt kvällen var jag mycket gladare och uppåt, vet om det hade med musiken som spelades eller ölen som dracks?

Ringde på grannen och gled in hos han och drack några öl och snacka skit, sen hem en snabbis för lite telefonsamtal för att sedan ge mig ner på stan igen.
Kalle Baah skulle ju spela och dom har jag missat för många gånger nu för att missa igen, dock kom jag rätt sent och mot slutet av spelningen.

Men hur som helst nog snackat...
Här kommer mina frontrow bilder.

















Här bjuder jag också på mitt enda och unika backstage kort från det hela också, trevliga grabbar det där måste jag säga.
Även den där halvsnygga tjejen utanför som jag snacka en del med så klart, men hon var tyvärr för ung.


Sen hamnade jag på Skandia Teatern och såg det här bandet som jag inte har en anning om vad det var, men med tanke på deras musik och publik som dom uppenbarligen drog tror jag dessa grabbar blir nästa stora grej.


Kalle Baah - Små Svarta Änglar

Kalle Baah - You are my angel (Kommer du ihåg dom där sommardagarna när vi gled omkring i din blåa volvo 240?)

Kalle Baah - Starka Strömmar

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn