src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Busy Day...

 

Igår var jag och Kevin på en del äventyr, vi började ute på Hageby Centrum då dom skulle ha lite festligheter, det var ballongutdelning samt att det fanns en lekhörna och sen kunde man åka en rundtur med ett tåg, men självklart fungerade inte det då vi var där.

Men mest åkte vi ditt för att Kevin skulle får träffa filmhjältarna Alvin Och Gänget.



Det visade sig efter lång väntan att bara Alvin var på plats, men kort efter detta bestämnde vi oss för att återvända hem för att äta.
Efter maten var det dags att gå och kolla på den årliga Crusing I Norrköping, dom stänger av hela Kungsgatan sen åker alla raggare som finns med sina fina bilar, upp och ner, om och om...
Fan va fina en del av bilarna var.
Här är ett litet urval av korten som jag tog.









Ja så här såg då alltså vår Lördag ut och Söndagen blir det nog ute bus och andra spännande äventyr skulle jag tro.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; hah tycker jag med, fast det är många som tycker inte tycker det.. ;p

2010-08-29 @ 13:16:45
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack så mycket! tiden finns typ inte alls därför jag sitter uppe på nätterna och håller på med sånt :p skulle gärna vilja jobba med de men näe, lär ju måsta utbilda sig då och sånt orkar jag inte med :p



hehe och jag tror jag tog tag i sängen då jag gick ner, så de är nog därför de rör sig, men jag funderade faktist också hur de kunde va så när jag först kollade på bilden :p

2010-08-29 @ 13:43:04
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Låter som en härlig dag!



Sv: Det skulle vara grym, vi är lätt game! ;-D

2010-08-29 @ 14:27:39
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tänk att det finns raggare fortfarande, ännu mer märligt att de får så pass mycket utrymme att en hel gata stängs av. Ja, ja, vissa bilar är ju fina, renoverade och fixade till ett skick som är bättre än när bilarna var nya.

2010-08-29 @ 19:05:32
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn