src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Deicides Nya Album...

 

Deicide kommer att släppa ett nytt album "To Hell With God" den 15 Februari, detta är så klart lite intressant även om jag tycker att plattorna "The Stench of Redemption"och "Till Death Do Us Part" är sisådär, för att inte tala om när dom gjorde "Insineratehymn" och "In Torment In Hell" som engligt mig är riktiga lågvatten märken.

I detta får man dock inte glömma att det är Deicide vi talar om och dom har en tidens att blixtra till då och då, vi får hoppas på det denna gång.



1. Save Your
2. Empowered by Blasphemy
3. Conviction
4. Hang in Agony Until You're Dead
5. To Hell with God
6. Servant of the Enemy
7. Witness of Death
8. Angels in Hell
9. Into the Darkness You Go
10. How Can You Call Yourself a God

Deicide - Scars Of The Crucifix (Album: Scars Of The Crucifix)

Vad tror ni om denna platta?
Flip eller flopp?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag hoppas flipp. De två senaste Deicideskivorna har varit blandad kompot Till death... var ganska seg, men stenchplattan hyllar jag! Det är fan deras bästa skiva. Tycker jag. Den och Once upon the cross. Japp!



De skivor som gjordes mellan Once... och Stench... suger. 8)



fred!

2010-12-04 @ 13:03:49
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen på flipp! The Stench Of Redemption var ju äckligt jävla bra, Till Death do us apart var lite si så där, men hade allt sina guldkorn den med. Men album titeln låter jävligt lovande :D

2010-12-19 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn